Inlägg från: Periksson90 |Visa alla inlägg
  • Periksson90

Vi med Bim September 2018

EnBlivandeWestring skrev 2018-09-06 10:25:18 följande:

Okej det kunde jag inte då det står att din sida är privat. Annars kan du skicka mail till mig på lisa.johnsson@hotmail.com så får jag ju din mail och bara skriva här när du skickat då jag inte har mailen på mobilen

Just ja! Den är privat, men har mailat dig nu :)
  • Periksson90
    pba93 skrev 2018-09-06 13:24:10 följande:

Lite osäker på hur det går till här på familjeliv, har mest varit inne och läst utan att skriva något. Imorse var det äntligen min tur att plussa! Stort grattis till er som också har plussat :) Jag går gärna med i FB-gruppen :) Visste inte var jag skulle skriva så jag chansar att skriva här så hoppas jag att det syns! Min mejl är: Pernillaaa.b@hotmail.com

Stort grattis till plusset! :) när blir beräknad bf?
  • Periksson90
    Buffsie skrev 2018-09-07 04:35:54 följande:

Tredje morgonen i rad som jag vaknar av att jag måste gå på toa runt 04, passade på att våga mig på att ta ett test och dra mig baklänges - det är ingen tvekan längre! Hoppas verkligen att mini vill stanna nu (skulle vilja sätta in en miljon hjärtan, men det går ju inte från mobilen på FL)! Jag står o skakar av glädje här!! :D :D

Grattis! :D så kul att vi plussade dagarna efter varandra!
  • Periksson90
    Buffsie skrev 2018-09-07 06:26:26 följande:

Eller hur!! Så sjukt spännande! :D vi måste ju ha BF typ samtidigt också då :)

Beräknad BF är 20 maj just nu ????
  • Periksson90
    Anno89 skrev 2018-09-07 05:54:58 följande:

Postitivt testa tisidgt på bim - 4! Jag tycker de ser positivt ut! Va tycker ni?

Skulle säga positivt! :) grattis!
  • Periksson90
    KSRG8887 skrev 2018-09-08 15:23:03 följande:

Nu vet jag säkert :)Testet inslaget tillsammans med ett par söta strumpor. Kommer nog försöka övertala mannen att öppna sin födelsedagspresent en dag för tidigt...

Grattis! :)
  • Periksson90
    Gulletussan82 skrev 2018-09-12 09:50:11 följande:

Nej jag är också osäker på om jag verkligen har Äl varje månad...har du märkt något annat som ändrats? Jag har fått kortare cykel senaste året ungefär, den är iallafall regelbunden, men blöder olika mycket och länge så inbillar mig att det kan bero på om jag haft Äl eller ej... jag har läst att man får utslag på stickor även om inget ägg släpper, så verkar inte finnas något sätt som kan säga helt säkert om det verkligen skett eller ej? :/ men man kan ju bara försöka hålla koll på när Äl isåfall inträffar och pricka in det, släpper det inget ägg så är det ju inte så mycket att göra något åt utan bara att fortsätta hålla koll och pricka in, nån gång måste det ju gå vägen! :) så absolut prova stickor!

Appen jag har heter ?Flo? den visar hela cykeln och man kan lägga in basaltemp och olika symptom så man har koll både på Äl och mens, den är bra :)

Enda sättet att få bekräftat att ägglossning verkligen skett är genom att ta basal temperatur eller att göra ultraljud. Så tips är att börja testa med att ta tempen :)
  • Periksson90
    emphz skrev 2018-09-15 12:28:04 följande:

Hej!

Idag plussade vi, bim-3!

Finns det någon fb grupp startad eller liknande där vi kan följas åt ? :)

Finns en hemligt grupp på fb för de med bf i maj 2019 :) EnBlivandeWestring heter hon som startade den
  • Periksson90
    emphz skrev 2018-09-15 14:35:25 följande:

Hej tack för svar!

Hur kommer jag åt den gruppen? :)

Man behöver bli inbjuden, om du bläddrar bakåt några sidor kan du säkert hitta :)
  • Periksson90
    Pixma skrev 2018-09-16 09:29:25 följande:

Någon som vet om dessa test är bra? Gravidkollen.nu (om inte bilden syns) Syns det tidigt på dem? Tänkte testa nästa helg bim-2...

Jag tycker inte de testen är bra, fått spökstreck två månader med dom och när jag väl plussade var det så svagt att man knabbt visste om de var riktigt (BIM-3) fick starkare med babyplan testen samt fick gravid på digitalt på samma urin.
  • Periksson90
    1995lj skrev 2018-09-27 14:50:37 följande:

Ja här är det ett predictor early tror jag märket hette rosa förpackning :

Det märket är inte känt för spökstreck men det där är ett test som mäter från 12,5 ml hcg i urinen och clearblue digitalt från 25 ml hcg så är inte så konstigt att du fick inte gravid med kvällsurin. Skulle testa om några dagar igen med ett digitalt med morgonurin :) hoppas du då får ett positivt svar!
Svar på tråden Vi med Bim September 2018