Vi med Bim September 2018
Okej det kunde jag inte då det står att din sida är privat. Annars kan du skicka mail till mig på lisa.johnsson@hotmail.com så får jag ju din mail och bara skriva här när du skickat då jag inte har mailen på mobilen
Okej det kunde jag inte då det står att din sida är privat. Annars kan du skicka mail till mig på lisa.johnsson@hotmail.com så får jag ju din mail och bara skriva här när du skickat då jag inte har mailen på mobilen
Stort Grattis :D
Lite osäker på hur det går till här på familjeliv, har mest varit inne och läst utan att skriva något. Imorse var det äntligen min tur att plussa! Stort grattis till er som också har plussat :) Jag går gärna med i FB-gruppen :) Visste inte var jag skulle skriva så jag chansar att skriva här så hoppas jag att det syns! Min mejl är: Pernillaaa.b@hotmail.com
Tredje morgonen i rad som jag vaknar av att jag måste gå på toa runt 04, passade på att våga mig på att ta ett test och dra mig baklänges - det är ingen tvekan längre! Hoppas verkligen att mini vill stanna nu (skulle vilja sätta in en miljon hjärtan, men det går ju inte från mobilen på FL)! Jag står o skakar av glädje här!! :D :D
Eller hur!! Så sjukt spännande! :D vi måste ju ha BF typ samtidigt också då :)
Postitivt testa tisidgt på bim - 4! Jag tycker de ser positivt ut! Va tycker ni?
Nu vet jag säkert :)Testet inslaget tillsammans med ett par söta strumpor. Kommer nog försöka övertala mannen att öppna sin födelsedagspresent en dag för tidigt...
Nej jag är också osäker på om jag verkligen har Äl varje månad...har du märkt något annat som ändrats? Jag har fått kortare cykel senaste året ungefär, den är iallafall regelbunden, men blöder olika mycket och länge så inbillar mig att det kan bero på om jag haft Äl eller ej... jag har läst att man får utslag på stickor även om inget ägg släpper, så verkar inte finnas något sätt som kan säga helt säkert om det verkligen skett eller ej? :/ men man kan ju bara försöka hålla koll på när Äl isåfall inträffar och pricka in det, släpper det inget ägg så är det ju inte så mycket att göra något åt utan bara att fortsätta hålla koll och pricka in, nån gång måste det ju gå vägen! :) så absolut prova stickor!
Appen jag har heter ?Flo? den visar hela cykeln och man kan lägga in basaltemp och olika symptom så man har koll både på Äl och mens, den är bra :)
Hej!
Idag plussade vi, bim-3!
Finns det någon fb grupp startad eller liknande där vi kan följas åt ? :)
Hej tack för svar!
Hur kommer jag åt den gruppen? :)
Någon som vet om dessa test är bra? Gravidkollen.nu (om inte bilden syns) Syns det tidigt på dem? Tänkte testa nästa helg bim-2...
Ja här är det ett predictor early tror jag märket hette rosa förpackning :