• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • Sommaren2018
    Evi82 skrev 2018-10-19 17:19:54 följande:

Ska också testa på måndag

Åh då håller jag alla tummar för dig med :D !!!
  • Mollymus1992

Hmmm är det ett streck jag ser? Får nog vänta några dagar å prova igen med digitalt. På bim+3 idag :) vad tror ni?
  • Mollymus1992

Ser nu att bilden blev väldig dålig kvalité. Men ett litet spökstreck är det där iallafall :) vågar inte hoppas för mycket.

• Sirest01

Hej. Har BIM 29 oktober. Enligt flo appen hade jag ägglossning den 14 oktober. Jag tar ägglossningstest men jag har inte fått nått positivt sådan än. Har inte sett nån stegring på strecken heller. Jag tar testen runt 18, har svårt att ta flera test om dagen pga att jag jobbar. Men det är väl bara att fortsätta ta testen eller? Eller kan jag ha missat stegreingen? Jag har nämligen haft ont i tjejmagen och ryggen i några dagar.

• cassandra92
    Mollymus1992 skrev 2018-10-20 13:00:18 följande:

Hmmm är det ett streck jag ser? Får nog vänta några dagar å prova igen med digitalt. På bim+3 idag :) vad tror ni?

Jag ty kar absolut det ser positivt ut!!!! Grattis!
  • Mollymus1992
    cassandra92 skrev 2018-10-20 14:20:38 följande:

Jag ty kar absolut det ser positivt ut!!!! Grattis!

Tack cassandra92!! Måste varit alla tummar du höll! <3 återkommer när jag får ev. starkare streck. Håll tårna oxå :D hihi
  • cassandra92
    Mollymus1992 skrev 2018-10-20 14:43:22 följande:

Tack cassandra92!! Måste varit alla tummar du höll! <3 återkommer när jag får ev. starkare streck. Håll tårna oxå :D hihi

Jag håller allt jag har! <3
  • Evi82

Fick en blodblandat flytning idag på morgon den va jättelitet och ljusrosa slemmig. Sen des har jag haft ont enbart i nedre delen av ryggen. Tror ni att det lan vara nidblödning eller? Hade äl 5-7 oktober.

Någon som varit med om det?

• Paramore1

Jaha hoppar in i denna gruppen, fick missfall i somras och nu var det 15 månader sen jag tog ur spiralen utan lycka... Men jag har BIM den 23e, och i går mådde jag Piss. Var yr hela natten och dagen efter och mådde illa. Men ingen magsjuka, kanske symptom? Har ilningar i livmodern. Grejen är att enligt Flo ska jag haft ägglossning några dagar innan sambon kom hem men om jag ska gå efter flytningar så hade jag den typ dagen innan han kom hem och vi sexade. Så man kan ju få ha ett litet hopp!!

Svar på tråden BIM oktober-18