• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • cassandra92
    Mollymus1992 skrev 2018-10-17 14:25:47 följande:

Jag har bim idag 17e men inte fått mens än, haft mensvärk till å från ett par dagar. Men inte idag? Håll tummarna snälla!! :) När tror ni jag kan testa mig om jag inte får min mens idag? Testade negativt 15e.

Jag håller alla mina tummar!!!
  • Anonymlängtar
    NervösaNatta skrev 2018-10-17 14:58:24 följande:

Jag had BIM imorgon inget plus i sikte.. vet inte om det är testerna eller så är jag bara inte gravid..

Tycker jag haft såna tydliga symptom som väldigt mycket värk i brösten. Spänningar i livmodern och liknande.

Vad tror ni? Ska man vågar testa imorgon eller på fredag igen eller ska man hålla sig å se om Tant röd kommer?

Så nyfiken hur de gick för dig, hade också bim igår:D
  • Anonymlängtar
    NervösaNatta skrev 2018-10-17 14:58:24 följande:

Jag had BIM imorgon inget plus i sikte.. vet inte om det är testerna eller så är jag bara inte gravid..

Tycker jag haft såna tydliga symptom som väldigt mycket värk i brösten. Spänningar i livmodern och liknande.

Vad tror ni? Ska man vågar testa imorgon eller på fredag igen eller ska man hålla sig å se om Tant röd kommer?

Nu måste jag be om ursäkt! Är lite trött så hänger inte riktigt med, trodde du hade bim 17/10.. men är ändå nyfiken på hur de gått om du testat dig :D
  • cassandra92
    lillagullefjun skrev 2018-10-18 07:33:36 följande:

Någon som vill ge input på om detta är positivt eller inte?

Ska det vara ett kryss eller bara ett streck? För jag ser att ett streck i den stora rutan :)
  • NervösaNatta

Jag har bestämt mig för att vänta tills på fredag18/10 innan jag testar igen..

Hoppas på ett plus men känns ganska hopplöst.

Det är trots allt bara första försöket för mig och min sambo!

Jag uppdaterar er imorgon min sköna.

Håller tummarna för alla andra som går å väntar på plus!

• NervösaNatta

Jag har bestämt mig för att vänta tills på fredag18/10 innan jag testar igen..

Hoppas på ett plus men känns ganska hopplöst.

Det är trots allt bara första försöket för mig och min sambo!

Jag uppdaterar er imorgon min sköna.

Håller tummarna för alla andra som går å väntar på plus!

• lillagullefjun

Inget plus! Om det är ett streck så är det positivt! Du ser också strecket alltså?!

cassandra92 skrev 2018-10-18 07:54:24 följande:

Ska det vara ett kryss eller bara ett streck? För jag ser att ett streck i den stora rutan :)

• cassandra92
    lillagullefjun skrev 2018-10-18 08:11:12 följande:

Inget plus! Om det är ett streck så är det positivt! Du ser också strecket alltså?!

Haha ja på den bilden ser jag ett streck i den stora rutan!! :) Hoppas det är så!!! Ta ett nytt imorgon så är det nog starkare!!
  • idaisraelsson

Jag fick tyvärr min mens i förrgår. Nu undrar jag om ni använder ägglossningstest? I så fall vilka?

Har ni andra tips på att bli gravid? Husmorstips?

Svar på tråden BIM oktober-18