• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • Sommaren2018

Hoppas också in här! ÄL 13/10 och BIM 25/10

Första riktiga försöket med första barnet med utebliven ÄL första månaden.

Så spänd och gud va man längtar till BIM så man kan ta ett test!! ????????

• cilia81
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-15 16:42:38 följande:

Hej.

Hänger på här! Blivit testnarkoman ???? redan testat 4 dagar irad. Har bim 22/10...

så mycket blandade känslor. Ena studen är jag säker på att jag är gravid nästa stund blir jag nere och tänker att det är kört(fast det är ganska lång tid kvar till bim) jag hatar denna väntan.....

Hej Jag förstår precis hur du känner. Då jag oxå har Bim 22/10. Har testat iaf 2 gånger senast i dag och det visade neg. Man undrar om dem symtom jag känner bara är inbillning el om jag är gravid.. Vid varje negativt test så förlorar man hoppet..

Men när tänkte du testa igen?? Och har du några symtom??
  • cassandra92
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-15 20:55:25 följande:

Ja det är en helt sjukt lång väntan... håller tummarna för oss båda!

Har du testat något än? Eller klarar du av att hålla dig?

Det gör jag också!! :) Nej jag har sen ÄL så jag hade det igår. Så det är ingen idé att ta test än! Jag tar aldrig gravtest längre, jag väntar in mensen. Klarar inte av fler negativa test :/ dudå?
  • Tirin
    Sommaren2018 skrev 2018-10-15 21:27:48 följande:

Hoppas också in här! ÄL 13/10 och BIM 25/10

Första riktiga försöket med första barnet med utebliven ÄL första månaden.

Så spänd och gud va man längtar till BIM så man kan ta ett test!! ????????

Roligt! Då ligger vi inte så långt ifrån varandra, jag hade Lh-stegring 13-14e och BIM 28/10!
  • Sommaren2018
    Tirin skrev 2018-10-15 22:42:24 följande:

Roligt! Då ligger vi inte så långt ifrån varandra, jag hade Lh-stegring 13-14e och BIM 28/10!

Ååh hoppas veckorna går fort!! Man är ju så nyfiken och hoppas på ett positivt test ????

Det är så jobbigt man har en känsla av att de kan bli positivt men man är verkligen inställt på negativt också. Så kluven haha!

Håller tummarna för oss alla ????
  • mangon

Äl+13 idag.

Bim-1

Negativt test imorse.

Antar att det är kört denna månad nu.

Ingen junibebis för mig.

Så tråkigt men det är bara bort första försök.

Blev gravid första försökt med dottern därför har man noglite höga förhoppningar. ;)

• Tirin
    mangon skrev 2018-10-16 08:35:47 följande:

Äl+13 idag.

Bim-1

Negativt test imorse.

Ingen junibebis för mig.

Blev gravid första försökt med dottern därför har man noglite höga förhoppningar. ;)

Kan verkligen relatera till det, sonen blev till på första försöket och nån stans tänkte man att det kanske skulle kunna bli så igen. Vi är inne på andra försöket nu!
  • cassandra92
    mangon skrev 2018-10-16 08:35:47 följande:

Äl+13 idag.

Bim-1

Negativt test imorse.

Ingen junibebis för mig.

Beklagar, men som du säger är det ju bara första försöket, så det dröjer nog inte länge ska du se! Det behöver dock inte vara kört än :) 
Svar på tråden BIM oktober-18