Mycket info för min kaos hjärna nu... hm...
Hoppas oxå det går bra. Höstlov v44 så om 5v tror ja. Näh skulle inte förvåna mig ett skit om de bara "här har ni några förberedelseuppgifter gör gärna dem under lovet".... men hoppas verkligen inte det blir så för då kommer jag på riktigt dö tror jag.
Ja! Får ju höra av folk att de tycker att mitt liv är så perfekt och att jag har energi att göra saker osv fast jag egentligen tvingar mig själv att göra det. Så det är säkert likadant för dem ibland. Skillnaden kanske är att jag efter att varit med tex mamma i mataffären 1h är totakt död och är det fortfarande efter att sovit någon/några timmar och vilar ytterligare typ 4h. Först då kan dagen fortsätta lugnt - om det nu är något kvar av dagen, haha. Nä asså fy... är så himla trött hela tiden så jag vet inte ens vad jag ska göra längre.
Ja, känner du dig trött så lägg dig! Fl kan vänta till imorgon! Själv ska jag nog plugga halva natten... tjohej... livet med mycket att göra.
Haha, ja herregud tänk om man vaknar en dag utan ångest... jag skulle nog bli så förvånad men samtidigt känna mog så fri. Allternativt tro att något är allvarligt fel på mig och att jag är typ död och ringa 112, haha. Nej, kanske inte ska skämta om att ringa 112... men shit vad förvånad man skulle vara. Det är nästan läskigt om det skulle ske, är så van vid att ha ångest liksom.
Lite olika när jag går i skolan. Börjar oftast 8.45, ibland 8.30 och 8.15. Slutar ibland 14.15, oftast 14.20, ibland 14.50 och ibland 15.05. Men det är rörligt från vecka till vecka när jag slutar respektive dag (alla har såhär korta dagar men däremot bara två raster på sammanlagt 45min).
Håltimmar har vi inga, det finns det inte tid för haha. Bor på andra sidan stan av skolan så hem hinner jag ej, går inga bussar hem till mig på dagarna heller. Så hinner inte hem och vila då. Men finns ett vilarum i skolan som man ibland kan gå till för att vila, typ som en mikropaus. Det är öppet typ 1h på förmiddahen och 1h på eftermiddagen så är någon lärare där för att se till att ingen stör någon eller något.
Nix, men energidryck är helt uteslutet för mig, är inte alls ett fan av det. Snarare motsatsen. Druvsocker testade jag någon vecka, mina föräldrar ville det, men jag fick ont i magen av det. Och ont i tungan haha.
Nix, inga blodprover nyligen. För rädd för nålar. Vet ej, har säkert brist på de flesta vitaminerna, är en ständig kamp här hemma att få mig att äta och ofta tar det över en timme.
Stora kramar till dig med!