• Anonym (Orolig nattuggla)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

När mår ni sämst?

På morgonen är jag trött för jag sovit dåligt

På dagen är det jobbigt höra grannar eller kollegors prat, skratt

På kvällen är jag trött och får tvinga i mig middag

På natten känner jag mig ensam mörkrädd och orolig

Innan mådde jag bäst på natten men nu får jag inte ens ro där längre

• Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?
  • Anonym (hela tiden)

Haha, har 7 och sen en hel soppåse till. I källaren. De ska med i flytten. Låter inte bra om han blir galen på dem, men kan lova att folk blir galna på mog med. Får höra att gosedjur är bara flr småbarn... *suck* nix. Tänker inte direkt lämna ifrån mig dem för att någon annan tycker det.

På tal om ålder... blev idag kallad tioåring. Av en 11-åring. När jag fråga varför sa han att han tycker jag ser ut som en tioåring... och att jag går i 4e klass. Väldogt, väldigt kul... eller inte. Ja. Jag kanske är liten. Men, nej tack. Jag är inte tio och vill inte bli kallad tioåring. Typ. Men, är van så det gör mig inte ens ledsen. Mest besviken på hur vissa kan bete sig, borde de inte ha jävligt dåligt samvete? Liksom, jag får dåligt samvete om jag inte sbarar någon om den sagt något till mig medans andra kan säga och göra iprincip vad som hellst... jösses. Deras dåliga samvete bör ju dränka dem...

Jag hoppas och tror detta ordbar sig för dig!!

Kram

• Anonym (hela tiden)

Sorry, men nu orkar jag inte ha ögonen öppna mer. Är jättejobbigt att läsa och skriva utan glasögon, haha. Ja.. jag har ju de av en anledning om man säger så. Eller... brukar ha linser, eftersom det är så 'klumpigt' med gymnastik, bollsporter, trampolin & parkour annars, men kan inte ha de på natten så blir ju ändå beroende av glasögon men har de inte precis nu och det var jobbigare än jag minns att vara utan. Haha.

(Har alltså gått i gymnastik, handboll, basket, parkour och trampolin, men nu slutat med allt av flera olika anledningar)

Ointressant 'fakta' av mig, som vanligt. Ointressant liten skit som jag är.

Ska nog försöka sova, men vi får se hur detta går.

Iallafall, godnatt och sov gott när det blir dags för dig/er.

Kramis

När jag flyttade hemifrån lämnade jag en sopsäck med gosedjur som mina föräldrar har kvar än hehe

Har oxå glasögon

Inte e du nån ointressant liten skit

Kram

Taskiga folk ang åldern osv

Ush

Kram

Sov så gott det går!! Kram

Tack hoppas jag med och att allt ordnar sig för dig!!

• Anonym (hela tiden)

Fan... hade 15min på ljudbok. Somna innan den va slut. Vaknar nu med världens panik och känner bara "nej jag orkar inte" asså åh. Vill bara gråta nu... var ju för en gång skull inget motigt att gå o lägga sig bort md mobilen o allt o det blir såhär... skit.

Aja. Läser o svarar mer på allt imorgon. Hoppas jag är på bättre humör då. Annars kommer jag nog in senare om jag orkar.

Aja. detta var ju sätt mycket skit iallafall...

Men men... godnatt igen då. Hoppas ni får sova gott! Om ni inte redan sover!

Kram

Typiskt... Hoppas du kan somna om

Kram

Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?