• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • saijda
    Karma91 skrev 2018-11-20 06:19:14 följande:

Inte varit aktiv på ett tag eftersom vi pausade våra försök... Men visst 17 är det där ett positivt test?? BIM+1

Jag tycker det ser positivt ut :D vågar mig på ett grattis!
  • Canary
    malllllin skrev 2018-11-20 07:25:04 följande:
    Har den 26, håller på att spricka av nyfikenhet
    Själv har vi inte legat så mycket, men några gånger inom fertila perioden. inte kört med stickor denna månad. Tänker fåfängt att det faktum att vi stressat ned kanske ändå ger ett plus :)
  • malllllin
    Canary skrev 2018-11-20 08:26:24 följande:

Själv har vi inte legat så mycket, men några gånger inom fertila perioden. inte kört med stickor denna månad. Tänker fåfängt att det faktum att vi stressat ned kanske ändå ger ett plus :)

Samma här faktiskt, inga stickor, ingen stress.. hoppas verkligen det hjälper :)
  • Tredtopp

Fick mens idag...fattar ingenting. Båda barnen fick vi på en gång. Vi hade sex ända till 1,5 dagar innan äl(känner den). Blir så matt....

• loulof

Tog ett digitalt test nu efter mitt svaga plus tidigare i morse!

Bim -4 jag är så glad
  • Paramore1
    Tredtopp skrev 2018-11-20 10:20:17 följande:

Fick mens idag...fattar ingenting. Båda barnen fick vi på en gång. Vi hade sex ända till 1,5 dagar innan äl(känner den). Blir så matt....

Ni kanske behöver sexa till det ännu längre? Kanske nån dag efter ÄL med? Vi har försökt i 1,5 år och första dottern kom på en gång...
  • JohannaLi
    loulof skrev 2018-11-20 10:29:25 följande:

Bim -4 jag är så glad

Grattis!!
  • Emsopemso
    loulof skrev 2018-11-20 10:29:25 följande:

Bim -4 jag är så glad

Men grattis!! Vad underbart! :D

får man fråga hur lång lutealfas du har när du plussat så tidigt? Blir så nyfiken å vill börja testa själv snart :)
  • JohannaLi
    Karma91 skrev 2018-11-20 06:19:14 följande:

Inte varit aktiv på ett tag eftersom vi pausade våra försök... Men visst 17 är det där ett positivt test?? BIM+1

Det där ser positivt ut! Ta en veckoindikator så vet du till hundra! Lycka till!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18