• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Evi82
    loulof skrev 2018-11-20 10:29:25 följande:

Tog ett digitalt test nu efter mitt svaga plus tidigare i morse!

Bim -4 jag är så glad

Grattis :)
  • Tiana
    saijda skrev 2018-11-19 12:51:54 följande:
    Så skumt detta! Tog test idag som verkar vara blankt.. Fortfarande ingen mens och tempen är ju högre än normalt. Vilket märke använder du? Jag använde mig utav rfsu men funderar på att testa apotekets egna eller clearblue. Jag kanske ska avvakta några dagar - en vecka. Vad tror du?
    Har testat lite olika, men alla är lika blanka. Händer inget denna vecka är det väl bara att inse att mensen hoppar en månad...
  • Karma91
    JohannaLi skrev 2018-11-20 10:37:17 följande:

Det där ser positivt ut! Ta en veckoindikator så vet du till hundra! Lycka till!

Wow tack så mycket! Ska ta ett veckoindikator imorgon tänkte jag, om jag törs haha
  • ranten

Hej!

Är det någon som har koll på teststickor?

Jag har graviditetskollens stickor och de visar såå olika! Idag tog jag tre test alla visade olika starkt på samma urin. Ett var supersvagt syntes knappt, ett med ett plus och ett därimellan. Igår var testet lite starkare.

Känns ju inte som så bra test som visar så olika! Nu tror jag att det är ett mf på gång men ändå att samma urin ska visa så olika?

• piffan87
    Liit skrev 2018-11-19 22:56:35 följande:

Jag har BIM 28e. Några kvar som har bim i slutet på november?

Grattis till alla gravida!

Jag är också kvar! Har BIM den 25/11, framflyttad en dag pga tidigare ägglossning Skrattande
  • piffan87
    malllllin skrev 2018-11-20 07:25:04 följande:
    Har den 26, håller på att spricka av nyfikenhet
    Haha känner igen känslan.. Tänker du testa innan? 
  • malllllin
    piffan87 skrev 2018-11-20 15:46:30 följande:

Haha känner igen känslan.. Tänker du testa innan? 

Funderar på att testa på fredag för då är jag och sambon båda lediga, då han jobbar helg ::) själv då? Brukar ni testa innan? Tänker själv att jag blir mindre besviken ju tidigare jag testar
  • LinaLinnea

La nyss upp en tråd i hopp om svar men tänkte fråga här också eftersom jag är med på BIM-listan.

Fick idag en svagt rosa/ något brunaktig flytning. Jag hade ÄL den 13/11 enl ÄL-test så ganska exakt en vecka sedan. Någon som har en aning om vad det kan betyda? Har en vecka kvar till BIM och har aldrig annars några spottings etc innan mensen. Blir lite fundersam!

• DoriaP
    Liit skrev 2018-11-19 22:56:35 följande:

Jag har BIM 28e. Några kvar som har bim i slutet på november?

Grattis till alla gravida!

Yes !! Runt 28-29 har jag. Så lär hänga här tills mensen kommer.
  • DoriaP
    Canary skrev 2018-11-20 08:26:24 följande:

Själv har vi inte legat så mycket, men några gånger inom fertila perioden. inte kört med stickor denna månad. Tänker fåfängt att det faktum att vi stressat ned kanske ändå ger ett plus :)

Samma här, orkade inte alla dagar i det fertila fönstret. Det var lixom inte roligt längre.

Inga symtom heller, men man hoppas ju ändå!!

Håller tummarna för er !!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18