• Anonym (Frågetecken)

Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)

Jag slutade amma vårt barn för en tid sedan. Nu har mina bröst tömts och dom är riktigt ledsna och ja, tomma. Tyvärr känner jag mig inte så attraktiv som jag brukade. Har inte riktigt hittat tillbaka till mig själv sen jag fick barn, sömnen är lite si sådär och självklart har jag inte så mkt tid att underhålla mitt utseende. Allt detta tillsammans med mina tråkiga bröst gör att jag tappat sexlusten totalt.. jag behöver känna mig fin och sexig för att mig kåt.

Nu funderar jag på om jag ska börja spara ihop pengar för en bröstoperation. Men jag vill ha fler objektiva åsikter. Vill veta hur andra ser mina bröst. Kan inte fråga min man för han skulle aldrig vara helt ärlig om vad han tyckte. Dessutom så förstår jag ju att det finns en risk att jag är väldigt självkritisk. Känns inte jättelockande att utsätta mig för en operation..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-10-27 11:00
    Vill ta tillfället i akt och tacka alla som engagerat sig(i mina bröst.) Som jag skrev till någon tidigare så känns det kanske lite pinsamt att åsikter från främlingar fått mig på bättre tankar. Missförstå mig rätt, min bröst ser likadana ut idag som igår, men jag har nog fått lite annat perspektiv.

Jag har ju trots allt mer att erbjuda än ett par bröst, många fysiska attribut och egenskaper som jag faktiskt tycker om. I slutändan så är det ju dessutom bara ett par bröst och detta är ju garanterat inte deras sista utseende i livet.
    Så tack, och låt oss nu aldrig göra detta igen!
    Ha en fortsatt trevlig dag, allesammans!

• Svar på tråden Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)
  • Anonym (H)

Klart man förstår att du inte tycker om att de har förändrats om du var nöjd med hur de var först, men ärligt talat är de ju jättefina?! Tycker du har kommit riktigt lindrigt undan efter graviditeten om man tänker hur andras bröst brukar se ut! Tycker du ska vara supernöjd!

• Anonym (neyo)
    t1000 skrev 2018-10-26 22:54:38 följande:

Jag har aldrig brytt mig om bröst så länge dom inte är för stora eller hängiga.  Dina ser ju normala ut.

Hade det varit jag så hade jag hellre sett att du la pengarna på träning,  löpning, yoga, crossfit, samt dra ner på onyttigheter för att slimma till kroppen.  Då jag attraheras av en smal och fit kropp.   Brösten ointressanta.

Men alla är vi väl olika.  

På vilket sätt är hon inte slimmad?
  • Anonym (Man)

Du har vackra bröst med mycket fina former och fantastiska vårtor som inte tittar ner i golvet de ska du va stolt över, de är inte så stora men du ser ganska tunn ut hela du, skulle du gå upp 5 kilo skulle även dina bröst bli fylligare.

• Anonym (mor)
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-10-26 19:41:42 följande:

Jag slutade amma vårt barn för en tid sedan. Nu har mina bröst tömts och dom är riktigt ledsna och ja, tomma. Tyvärr känner jag mig inte så attraktiv som jag brukade. Har inte riktigt hittat tillbaka till mig själv sen jag fick barn, sömnen är lite si sådär och självklart har jag inte så mkt tid att underhålla mitt utseende. Allt detta tillsammans med mina tråkiga bröst gör att jag tappat sexlusten totalt.. jag behöver känna mig fin och sexig för att mig kåt.

Nu funderar jag på om jag ska börja spara ihop pengar för en bröstoperation. Men jag vill ha fler objektiva åsikter. Vill veta hur andra ser mina bröst. Kan inte fråga min man för han skulle aldrig vara helt ärlig om vad han tyckte. Dessutom så förstår jag ju att det finns en risk att jag är väldigt självkritisk. Känns inte jättelockande att utsätta mig för en operation..

Jag förstår inte alls problemet MEN kommer tänka på den där tjejen i "unga mammor" som har tre små döttrar som sparade ihop till en bröstoperation och tog risken (som det ju innebär) och gjorde en.........nu ska hon ha barn igen! Antagligen tänker hon inte amma detta barn .........men liksom.......ändå.
  • Anonym (Frågetecken)
    Anonym (mor) skrev 2018-10-27 07:18:09 följande:

Jag förstår inte alls problemet MEN kommer tänka på den där tjejen i "unga mammor" som har tre små döttrar som sparade ihop till en bröstoperation och tog risken (som det ju innebär) och gjorde en.........nu ska hon ha barn igen! Antagligen tänker hon inte amma detta barn .........men liksom.......ändå.

Va? Ska hon ha barn IGEN? Vilken urkraft hon måste ha. Jag har ett barn och är helt slut, haha! Många kan ju amma ändå. Vill hon amma så hoppas jag hon är en av dom. Däremot så tror jag inte det blir fler barn. Min man är många år äldre än mig och känner att han inte orkar fler, men man vet ju aldrig.

Efter allt som folk har skrivit så känner det mycket bättre. Pinsamt att det skulle krävas kommentarer från främlingar, men det hjälpte. Finns ju inget som hindrar mig att göra min bröst i framtiden, men nu ska jag försöka älska mig själv så som jag ser ut.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-10-27 07:40:13 följande:
     Finns ju inget som hindrar mig att göra min bröst i framtiden, men nu ska jag försöka älska mig själv så som jag ser ut.
    Låter bra och klokt, lycka till snygging!
  • Mullbär

Tycker du har fina bröst! Dom har fin form o bröstvårtan pekar hoppfullt uppåt :) 
    Försök jobba med hur du känner kring din kropp istället, att acceptera och älska den. För den förändras ju genom hela livet :)

• Anonym (Man 37)

Tycker du ska vara nöjd och glad över dina bröst, de är ju fina!

• Zizazi

Ja samla pengar till bröstoperation. Börja ät hälsosamt.

Svar på tråden Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)