• Anonym (Frågetecken)

Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)

Jag slutade amma vårt barn för en tid sedan. Nu har mina bröst tömts och dom är riktigt ledsna och ja, tomma. Tyvärr känner jag mig inte så attraktiv som jag brukade. Har inte riktigt hittat tillbaka till mig själv sen jag fick barn, sömnen är lite si sådär och självklart har jag inte så mkt tid att underhålla mitt utseende. Allt detta tillsammans med mina tråkiga bröst gör att jag tappat sexlusten totalt.. jag behöver känna mig fin och sexig för att mig kåt.

Nu funderar jag på om jag ska börja spara ihop pengar för en bröstoperation. Men jag vill ha fler objektiva åsikter. Vill veta hur andra ser mina bröst. Kan inte fråga min man för han skulle aldrig vara helt ärlig om vad han tyckte. Dessutom så förstår jag ju att det finns en risk att jag är väldigt självkritisk. Känns inte jättelockande att utsätta mig för en operation..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-10-27 11:00
    Vill ta tillfället i akt och tacka alla som engagerat sig(i mina bröst.) Som jag skrev till någon tidigare så känns det kanske lite pinsamt att åsikter från främlingar fått mig på bättre tankar. Missförstå mig rätt, min bröst ser likadana ut idag som igår, men jag har nog fått lite annat perspektiv.

Jag har ju trots allt mer att erbjuda än ett par bröst, många fysiska attribut och egenskaper som jag faktiskt tycker om. I slutändan så är det ju dessutom bara ett par bröst och detta är ju garanterat inte deras sista utseende i livet.
    Så tack, och låt oss nu aldrig göra detta igen!
    Ha en fortsatt trevlig dag, allesammans!

• Svar på tråden Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)
  • Anonym (??)

Låt din snubbe avgöra det.
    Inte en massa muppar o flåstomtar på nätet.
    JAG skiter lite (mycket) i hur de ser ut.  Bryr mig mer om vad man får göra med dem. Känns viktigare tycker jag.

• Anonym (Helt ok bröst)

Tycker inte dom är fula, men du ser vältränad ut och tyvärr försvinner fettet i brösten när man är smal och vältränad. Detsamma gäller mig, har ganska stora bröst i vanliga fall, men inte när jag är vältränad. Så om du vill ha fylligare bröst, behöver du gå upp i vikt det funkar för mig. Men jag är ändå rätt nöjd över min kropp som helhet och brösten är bara ett skönt bihang.

• Anonym (Helt ok bröst)

Tycker inte dom är fula, men du ser vältränad ut och tyvärr försvinner fettet i brösten när man är smal och vältränad. Detsamma gäller mig, har ganska stora bröst i vanliga fall, men inte när jag är vältränad. Så om du vill ha fylligare bröst, behöver du gå upp i vikt det funkar för mig. Men jag är ändå rätt nöjd över min kropp som helhet och brösten är bara ett skönt bihang.

• Anonym (Kille)

Tycker de ser fina ut, jag hade inte reagerat negativt på dem. Tråkigt att du tappat lusten "i onödan" så att säga.

Klart du kan spara ihop till en bröstoperation, men det är absolut inte nödvändigt.

Vårtgården ser ju jättefin ut, vet inte vad föregående skrivare talade om.

• Anonym (neyo)

Du har väldigt vackra fina bröst. Jag är på riktigt avis! Du kan ha precis alla kläder utan att se vulgär ut! 
    Utan BH dessutom! 

• Anonym (Frågetecken)

Måste säga att jag är förvånad över svaren jag fått. Ska inte säga att jag räknade med elaka kommentarer, men betydligt mindre positiva än dom jag fått.

Tack för det.

Kanske borde jag avvakta lite innan jag bestämmer mig för att jag inte kan leva med dom resten av mitt liv, haha. Komma tillbaka till jobbet, få tillbaka lite bättre matrutiner och börja leva lite igen. Kanske kommer självförtroendet tillbaka(och dom där kilona jag förlorat).

• Anonym (??)

Klart hon skäms för dem.
    Men - det beror på att hon inte ens frågat sin snubbe - bara ett forum fullt med muppjävlar här på nätet ???
    Skulle vilja visa bild på min 50-åriga kärrings bröst.
    Står INTE rakt upp när hon ligget på rygg
    Har INTE konstant knopstånd
    MEN - man får smeka, suga, nafsa och ...... bara somna i sked med en tutte i handen ...så  skönt.
    Och du!!! en kärring i den åldern med komplex och sådana pattar ...
    Me like!!

• Anonym (..)
    Anonym (fina!) skrev 2018-10-26 20:28:40 följande:

Dina bröst är ju jättefina! (Jag är bisexuell tjej)

Sen har du gett ett barn den bästa starten i livet! Det är vackert i sej.

Jag förstår mej absolut inte på sådana som kan amma men inte gör det. Såna vill inte sina barns bästa och borde därför inte ha barn.

Silikon, usch! Nu var det ett tag sen jag kände på några, men alla jag känt på för 10+ år sedan har varit hårdare än naturliga och inte känts roliga alls.

Hjälp vilka åsikter du har! Så om man inte vill amma ska man inte ha barn? Är du medveten om att bröstmjölk inte är "det bästa man kan ge sitt nyfödda barn"? Det bästa man kan ge ett barn är att tillgodose dess behov; Värme, närhet, kärlek, trygghet, torr blöja, sömn, mat. Det sistnämnda behovet går att tillfredsställa även med ersättning. Nej, jag är inte en flaskmatande mamma som tog illa upp av din kommentar. Jag har tre barn och har ammat alla tre. Men skulle aldrig få för mig att se ner på någon som valt bort amningen, oavsett orsak!

Jag har silikonbröst, de känns precis som naturliga så du behöver inte alls skriva "usch" av den anledningen. Om man sedan föredrar silikon eller naturliga för hur de ser ut, det är ju upp till var och en. Jag hade bra form och fasthet på mina innan, men ville ha större. Nu är de helt perfekta.. enligt mig.
  • Anonym (oek)
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-10-26 19:41:42 följande:

Jag slutade amma vårt barn för en tid sedan. Nu har mina bröst tömts och dom är riktigt ledsna och ja, tomma. Tyvärr känner jag mig inte så attraktiv som jag brukade. Har inte riktigt hittat tillbaka till mig själv sen jag fick barn, sömnen är lite si sådär och självklart har jag inte så mkt tid att underhålla mitt utseende. Allt detta tillsammans med mina tråkiga bröst gör att jag tappat sexlusten totalt.. jag behöver känna mig fin och sexig för att mig kåt.

Nu funderar jag på om jag ska börja spara ihop pengar för en bröstoperation. Men jag vill ha fler objektiva åsikter. Vill veta hur andra ser mina bröst. Kan inte fråga min man för han skulle aldrig vara helt ärlig om vad han tyckte. Dessutom så förstår jag ju att det finns en risk att jag är väldigt självkritisk. Känns inte jättelockande att utsätta mig för en operation..

Du är fin. Bröstvårtorna pekar uppåt!
    (det gör inte mina... ) 
  • Anonym (Frågetecken)
    Anonym (??) skrev 2018-10-26 21:07:13 följande:

Klart hon skäms för dem.

Men - det beror på att hon inte ens frågat sin snubbe - bara ett forum fullt med muppjävlar här på nätet ???

MEN - man får smeka, suga, nafsa och ...... bara somna i sked med en tutte i handen ...så  skönt.

Me like!!

Anonym (??) skrev 2018-10-26 21:07:13 följande:

Klart hon skäms för dem.

Me like!!

Jag skrev lite tokigt i min text såg jag. Jag snarare KÄnner att jag inte kan fråga honom för att jag vet att han inte hade svarat ärligt om han inte tyckte om dom. Självklart har vi pratat om mina bröst och han säger ju att han tycker dom är jättefina.

Han vet om att jag bett anonyma dela med sig av sina åsikter och jag läste även upp några svar för honom. Sa till honom att det är inte det att främlingars åsikter betyder mer för mig, utan att jag har lättare att ändra min egen åsikt för att anonyma främlingar har ingen anledning att ljuga för mig.

Ni verkar ha en god, nära relation, du och din partner. Härligt!
Svar på tråden Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)