Tirin skrev 2019-02-26 17:38:07 följande:
Jag tycker det ser ut som stegring igår. Jag har även denna cykel väldigt svaga streck och "stegring " igår. Tycker det är superbra att ha stickor och stavar nu när det ser ut så här så att man kan följa en trend snarare än att aldrig få glad gubbe på ett digitalt test, jag har svårt att se att nån av mina tester skulle gett utslag på dessa! Men om det nu är stegring så hade vi båda det igår, spännande! Se min bild med supersvaga streck, lite som att famla i mörkret när det ser ut på detta vis.
Man ser ju strecken i de digitala med, man får bara hjälp med vad som anses positivt vilket jag tycker är skönt, men de är lite väl dyra... :-/ Alltså nu är jag än mer konfunderad för testet ikväll var starkare än imorse igen och nu tog jag även ett digitalt som blev neg men stickan som man tryckte ur var mkt starkare än när jag dubbelkollade med ett digitalt i Söndags.... Lägger upp bild på båda stegringar.. jag vet inte hur jag ska tolka någonting judt nu haha men då jag brukar använda digitala och då testar på morgonen så när den blir så stark som det där men ändå neg på displayen så brukar jag alltid testa igen på kvällen (eller morgonen efter om jag testat på kvällen) och då brukar de vara positiva inom ca 12h... Så nu tar jag fram den digitala kartongen också och testar 2 ggr imorgon med, och om det inte blir starkare så kommer jag tolka det igår som positivt och räkna idag som äl