Vi som har ett eller flera MF/MA i bagaget och kämpar för ny graviditet
Men det har verkligen suttit långt inne.. Efter båda missfallen (har inga barn sedan innan) så kändes det verkligen som att det inte kunde gå bra. (vågar dock inte riktigt ropa hej än) Hade så svårt att ens föreställa mig en lyckad graviditet, men för dom allra flesta så fungerar det ju faktiskt och det är på det stora hela väldigt få som fortsätter att få missfall efter missfall :)
Okej, så skönt att kunna känna det, i så fall är det bästa ju absolut att slappna av och lita på att kroppen säger till :) Håller tummarna för att det går vägen för er också nästa gång nu:)
Jag har en dotter hemma som fyller 2 år nu i juni så jag gläds åt det. När jag blir ledsen över missfallen tröstar alltid min man med att säga att om vi bara får ett barn så ska vi vara fantastiskt nöjda. Jag vet att det är sant men när man som jag alltid har sett en stor familj framför sig så blir jag nästan manisk och kan inte tänka på nåt annat än att få ett till barn. Jag vet att det är ett lyxproblem, ett barn är en sån ofantlig skillnad från att ha 0. Jag försöker ha två tankar i huvudet samtidigt, lättare sagt än gjort ibland.