Jilo skrev 2019-05-12 20:18:52 följande:
Tack för era ord! <3
Nej, det är klart båda hade fel. Två predictor early och två digitala var positiva. Sedan blev det digitala negativt och PE svagare, så det var ju tveklöst missfall. Inte så roligt att höra att man nog visst är gravid...Eller som för dig Jsv17, grattis du är gravid när man vet att det måste vara ett x, fy faaaaan alltså!!!
Nu har det iaf ÄNTLIGEN startat idag, bim +12, 10:e dagen efter neg test. Nu hoppas jag att det inte ska hålla på i evigheter bara.
@Smlan, ja, jag är gammal, snart 45. Och har ni åsikter om det så är det ok för mig, hade det själv för några år sedan...Men nu har jag en ettåring och det är helt underbart! Och jag vill inget hellre än ge honom ett litet syskon samt uppleva den lyckan igen.
Visst var det väl du som liksom jag ammade och fick mf för några månader sedan?
Hur går det för er @Jsv17 och @Smlan? Hoppas ni känner er ok! <3
Skönt att det äntligen kom igång! Är det en störtflod eller mer som en mens? Jag tänker att det kanske kan ge en indikation på hur länge det kommer blöda. Eller så säger det ingenting... Har ju som sagt ingen tidigare erfarenhet av tidigt missfall.
Min blödning kom igång på BIM+6 så jag behövde inte vänta lika länge som du. Först var det hur mycket som helst men nu, 3 dagar senare, är det inte alls farligt. Så jag tänker att det kanske blir som en vanlig mens ändå. Så jag hoppas på ÄL som vanligt 14 dagar efter mensen, alltså runt 24-25 maj.
Jag var mer nyfiken på din ålder eftersom vissa som säger att de börjar bli gamla bara har hunnit fylla 30. Det är så olika vad man har för referenspunkt. För min del tycker jag det är olyckligt att mina "problem" med MA/MF har kommit precis efter jag har fyllt 35 då man vanligtvis pratar om att fertiliteten sjunker drastiskt. Jag vill gärna ha flera barn så jag kommer säkerligen vara runt 40 när jag fortfarande försöker bli gravid. Förhoppningsvis med barn nr 3 då men som det går just nu så ser det ju inte så lovande ut tyvärr. Jag känner att mitt tidigare BF som var 2019-07-03 börjar krypa sig närmare och närmare och med känner jag hur jag blir deppigare och deppigare. Vill sååååå gärna blir gravid, NU!