Antisemitismen inom vänstern, varför?
Rätt intressant att det handlade om att agitera och störa demonstrationen.
Vad felet är kan man undra, för allt de gjorde var flytta på henne och sen låta dagen gå vidare.
Rätt intressant att det handlade om att agitera och störa demonstrationen.
Vad felet är kan man undra, för allt de gjorde var flytta på henne och sen låta dagen gå vidare.
Detta är en av de mest sjuka förenklingarna jag sett i mitt liv.
Men inte förvånande med kompartmentaliseringen.
Vilken logik?
För du plockar ut en sak och sen tror det berättar allt.
Här är exempel på saker som Sverigedemokraternas centrala kommunikationsavdelning publicerat på sina anonyma troll konton. och detta är alltså inget som partiledaren Jimmie Åkesson skäms för..
expo.se/granskning/sds-trollkonton-sprider-rasideologisk-propaganda/
Eller så tittar man vart verkligen antisemitism och nazism frodas.
Men vi har lärt oss att är bara den i rätt politik, så är det inget att bry sig om är vår lärdom.
Och jag som trodde allt hat mot judar var dåligt, att man kan missa ta sig så illa.
Känner du inget inför att en av SD trollkonton sprider hat mot judar?
Personligen skulle jag känna mig äcklad av att de gör så, men såklart det är sakliga jag det.
Den vänsterextrema och putinvänliga bloggen ETC är alltså så upprörda av att Sverige skyddar regeringsbyggnaderna med israeliska försvarssystem att de publicerar uppgifterna och bilder på sin blogg, Aftonlatrinen hänger givetvis på.
Allt pga bloggens och latrinens israelhat.
Du får nog utveckla vad detta har med ämnet och göra.
För en sak de inte är upprörda över det är antisemitism, utan att det är av en krigsförande stat som för sitt krig som att det likar terrorism och inte efter hamas.
Men antar agenda inte bryr sig om såna småsaker.
Och sen glömmer du av att återge par saker också, men det är ju alltid så med dig.
De enda vi ser försvara fascism och nazism här, det har vi sett SD och extrem högern gjort.
För vi har lärt oss att antisemitism är dåligt, men om inte om den är i högern.
Och ändå spurtar det ut nazister och antisematister ur höger.
Även tomma ord om andra partier berättar du skyr inga medel att rycka ut till SD hjälp och även om det är en nazist med adolf i nacken.
Jag tror det är rätt många som ser att du gör så nu, är nazism så bra, eller vad är orsaken du rycker ut till försvar där?
För mig spelar det ingen roll vilket parti, har samma syn på antisemitism och nazister oavsett.
Sossetrollet går till försvar för nazismen här i tråden, så länge de kommer från det röda hållet
😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Nope, inte denna gång heller
Och det berättar alla dina smileys att du redan vet om också.