Antisemitismen inom vänstern, varför?
Vad gjorde du då?
En helt vanlig dag i det socialdemokratiska skyltfönstret, Kalifatet Al-Malmö:
x.com/YairElsner/status/1810005817975812508
Några som deltagit i Malmö Pride blir attackerade av "the usual suspects", socialdemokratins kärnväljare.
Det får först existera en.
Dock är det rätt komiskt och se hur viss antisematism ska låtsas om att den inte existerar.
Och det riktigt komiska är att denna är överdrivet mest frekvent i högern och speciellt SD.
Men då är den tydligen inget problem längre, så undra vad det är om.
"Bilen stannar och en man kliver ur. Vinden som blåser gör det svårt att höra allt som sägs. Ytterligare en man kliver ur förarsätet. Ett kort slagsmål bryter ut.
? Den ena försökte rycka tag i flaggan och den andra kom mot mig, så jag försökte värja mig, säger Rasmus Wright.
Rasmus Wright börjar blåsa i sin visselpipa som han hade hämtat för pridetåget. Totalt ett tjugotal personer kommer för att titta på vad som händer ? alla förutom en är unga män. Alla på plats filmar, skrattar eller bara tittar på.
?Era jävla bögar?, ?hora?, ?knulla era mammor?, går det att höra dem säga. De slår mot både kvinnor och män i gruppen.
? Jag känner mig extremt förbannad. Rädd, besviken, ledsen. Alla känslor förutom glädje, säger Rasmus Wright.
Mindre än 24 timmar senare sitter vi i Lund. Varken Rasmus Wright eller hans fru Ellen vågar ta sig till Malmö efter incidenten. De flyttade från Malmö vid årsskiftet på grund av att de kände sig otrygga i staden."
Såklart i det socialdemokratiska skyltfönstret, kalifatet Al-Malmö.
Det är dock EXAKT vad det kommer göra också, och det kommer ta slut med hans politiska karriär inom kort eller vid val.
Även intressant och se det du säger och "det tar aldrig slut....", för det är ju en av de mest övertydliga projiceringarna man sett på mannaminne.
Men skoj för dig att det fanns en till slut för dig, för jag började faktiskt lida med dig att du aldrig har ett rätt.
Antisemitism är förväntat i alla partier, så man inte försöker lura sig själv.
Dock är koncentrationen av antisemitismen mycket koncentrerad till högern och speciellt högern ala SD som har många medlemmar kvar sedan de var officiellt nazister.
Dock koncentrationen är så överdriven att det blir mot löjligt att prata om antisemitism i andra partier och om man ska glömma det partiet som det sprutat ut såna från.
Och det kommer komma många till från dom, då en del pallar inte med att hålla sina dåliga politiska idéer privata.
Dock är inte denna politiker toppstyrd och att det ens finns en möjlighet att kalla det för hyckleri.
Hyckleri skulle vara om det i andra änden man aldrig hanterar personen internt, och det är först då man kan säga hyckleri.
Vill du ha riktigt hyckleri, så tex SD de befordrar vissa som gett antisemitism.
Ingen skulle gå på det, och om SD ens försökte....
Och en person berättar inte allt om hela partiet och just med tanke på att de inte ens stödjer det nämnda.
Mena bara en sådan sak glöms av i argumentet, och frågan är om någon trodde det skulle missas.
Och deras aktioner berättar vem de är och om/när man tar bort han.
Och hur du smetar på saker på partiet och för en person, det är vad man skulle kalla för rasism i andra sammanhang och det är mycket intressant att iakttaga att det sker.
Det berättar att du är inte riktigt intresserad av antisemitism och att det är ett narrativ eller agenda som styr det du skriver.
Förbannad på en person som man även kastar ut, det krävs inget för göra dig arg inser jag.
En sak vore om de vägrade sparka dom, du vet som SD och befordrar dom istället
Varför ska vi prata om ett SD som aldrig kommer finnas under vår levnad för?
Det är ingen tillfällighet att alla dessa finns kvar i SD sen de var nazister, och pga den frodas i SD.
Och listan är miltals lång, men om en enda gör dig så arg på V.
Vad gör deras alla då, du måste ju spotta fragma i jämförelsen och av ilska och speciellt de de vägrar sparka ut.
Annars är det rätt komiskt när man tänker på det, en i V som de kommer hantera gör dig arg.
Men massor ur SD gör dig inte arg(Eller?)
För om det är så, så berättar du att något gått sönder.
Och nej, man kan inte lasta V för detta så mycket, och speciellt inte när det adresseras och är en enskild.
Haha, du är rolig, och varför, jo, pga att du började prata om annat istället