• Anonym (omoderlig)

Jag har blivit med mansbebis

Jag har blivit med mansbebis

Hur blir man av med en sådan?
    Uppfostrar? Adoption?

Känns inte som jag är redo att skaffa mansbebis
    Vet att det är många som verkar födda för det, dom får det att se så naturligt ut.. men jag tror faktiskt inte att jag vill ha en mansbebis.

Vad är era bästa råd?

• Svar på tråden Jag har blivit med mansbebis
  • Anonym (stark)
    Anonym (MANSBEBISAR) skrev 2019-07-14 14:12:57 följande:
    Vem försöker du lura?
    Kärring, huskors, madrass, feminazi, hora osv, jag skulle kunna fportsätta i evigheter - hur i all världen har du kunnat missa att vi redan har ett ruskigt debattklimat, för att inte nämna vad invandrare får höra.

Så det finns gott om hatiska trådar på familjeliv där du alltså kan be män visa respekt för både kvinnor, invandrare mm - men det är alltså i en tråd om mansbebisar som gör dig mest upprörd

Sen gör du som många mansbebisar dvs kommer med ursäkter, det är konstigt att dessa män klarar av att jobba, hänge med polare, träna, syssla med hobbies men när det kommer till städa, byta blöja, tvätta osv då minsann kan man inte/är sjuk/mår dåligt/eller så beror det på att man inte får ligga

I den här tråden skojar vi om mansbebisar, ja skojar för ibland måste man skoja om det för att orka, sen att bästa lösningen är att dumpa dessa patetiska mansbebisar är en sak, men denna tråd är alltså om fenomenet mansbebisar, viskrattar, gråter, klagar mm och du och andra mansbebisar kan inte göra ett dugg åt det
    WORD
  • Anonym (MANSBEBISAR)

Jag glömde ju mitt bidrag till tråden, var tvungen att torka mansbebistårar på golvet här i tråden.

Jag hade lämnat mansbebisen till återvinningcentralen, med lite tur kan skräpet sen bli något bra.

• Rudbeckius

Vem försöker du lura?

Kärring, huskors, madrass, feminazi, hora osv, jag skulle kunna fportsätta i evigheter - hur i all världen har du kunnat missa att vi redan har ett ruskigt debattklimat, för att inte nämna vad invandrare får höra.

Så det finns gott om hatiska trådar på familjeliv där du alltså kan be män visa respekt för både kvinnor, invandrare mm - men det är alltså i en tråd om mansbebisar som gör dig mest upprörd

Sen gör du som många mansbebisar dvs kommer med ursäkter, det är konstigt att dessa män klarar av att jobba, hänge med polare, träna, syssla med hobbies men när det kommer till städa, byta blöja, tvätta osv då minsann kan man inte/är sjuk/mår dåligt/eller så beror det på att man inte får ligga

I den här tråden skojar vi om mansbebisar, ja skojar för ibland måste man skoja om det för att orka, sen att bästa lösningen är att dumpa dessa patetiska mansbebisar är en sak, men denna tråd är alltså om fenomenet mansbebisar, viskrattar, gråter, klagar mm och du och andra mansbebisar kan inte göra ett dugg åt det

Tro mig, jag försöker mana till bättre debattklimat i andra trådar med. Men ett dåligt beteende ursäktar inte ett annat. Då försämras debattklimatet och elakheter från ena könet skriks i kör från ena könet här på FL och ännu värre på helt ensidiga forumet Skilsmässa... och motsvarande klimat fast tvärtom syns t ex på Flashback. Hur skojade de nu på SVT - KD är för tjejer och SD för killar...

Förstår du lite bättre min ståndpunkt nu? Jag gissar att du kommer att fortsätta som förut, du med flera. Det är ledsamt.
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (MANSBEBISAR) skrev 2019-07-14 14:31:36 följande:

Jag glömde ju mitt bidrag till tråden, var tvungen att torka mansbebistårar på golvet här i tråden.

Jag hade lämnat mansbebisen till återvinningcentralen, med lite tur kan skräpet sen bli något bra.

Haha, Är det nån sorts arbetsläger med taggtråd och s k duschrum som du m fl trevliga icke-humanister förordar eller har ni redan byggd dem och fyllt dem med såna som oss som försöker ge råd och se djupare än ylanden om fördomar om oss som inte har samma egenskaper som du?

Detta är verkligen Sveriges största satirsajt. Lika kul varje dag.
  • Anonym (MANSBEBISAR)
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-14 14:50:49 följande:
    Haha, Är det nån sorts arbetsläger med taggtråd och s k duschrum som du m fl trevliga icke-humanister förordar eller har ni redan byggd dem och fyllt dem med såna som oss som försöker ge råd och se djupare än ylanden om fördomar om oss som inte har samma egenskaper som du?

Detta är verkligen Sveriges största satirsajt. Lika kul varje dag.
    Vi har inte duschrum vi har en pool fylld av mantears från mansbebisar Flört

Forumet är fullt av trådar där män hatar på kvinnor, homosexuella, invandrare,. relligösa men det är alltså en tråd där man driver med lata män som gör er så kränkta? Hur kommer det sig..? *ler sött*

• Anonym (Siggan)
    CarinaL26 skrev 2019-07-14 14:54:52 följande:

Ingen som funderat på att skilja sig?

Jag lämnade tillbaka min(skilsmässa) men tyvärr slösade jag 4 år på att hoppas att det skulle bli bättre, han var nämligen inte mansbebis när vi träffades utan drabbades av den sjukdomen något år in i förhållandet.

Jag har följt den här tråden och har skrattat många gånger, känns lite bättre då istället för att vara bitter. Förstår inte varför vissa män blir så kränkta det är väl vi som blivit utsatta för dessa män som ska vara kränkta om någon
  • Anonym (Rocking Wheel)
    Vem försöker du lura?

• Anonym (MANSBEBISAR)
    Anonym (Siggan) skrev 2019-07-14 14:59:36 följande:
    Jag lämnade tillbaka min(skilsmässa) men tyvärr slösade jag 4 år på att hoppas att det skulle bli bättre, han var nämligen inte mansbebis när vi träffades utan drabbades av den sjukdomen något år in i förhållandet.

Jag har följt den här tråden och har skrattat många gånger, känns lite bättre då istället för att vara bitter. Förstår inte varför vissa män blir så kränkta det är väl vi som blivit utsatta för dessa män som ska vara kränkta om någon
    Mansbebinism är tyvärr kronisk när den väl drabbat en man, som tur var drabbar den enbart en liten del av alla män

Vi väntar spännt på ett botemedel som inte behöver innebära att man måste operera bort mansbebisen.

Ett förslag.. kanske tillverka ett serum som gjorts av mantears..sen ger man mansbebisen det i små doser tills han är immun och åter är en man.
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (MANSBEBISAR) skrev 2019-07-14 14:56:02 följande:

Vi har inte duschrum vi har en pool fylld av mantears från mansbebisar 

Forumet är fullt av trådar där män hatar på kvinnor, homosexuella, invandrare,. relligösa men det är alltså en tråd där man driver med lata män som gör er så kränkta? Hur kommer det sig..? *ler sött*

Tro mig, är varken lat eller lättkränkt, gråter inte en skvätt för dig. Din tråd visar ju tydligt varför debattklimatet håller sådan låg nivå. Tycker du att dina inlägg är begåvat analytiska och att du ger bra råd? Din egen debattstil bidrar väl till precis det problem du säger dig bekämpa. Hur mycket invektiv har du inte öst på mig helt onödigt? Du ser sandkorn i din nästas ögon men inte grandet i ditt eget.

Oavsett personliga egenskaper bör vi bemöta varandra respektfullt. Jag hoppas du ändrar dig. Nu slutar jag bemöta dig, det känns tröttsamt och leder inte framåt. Framför allt fåt TS inga råd, även om jag nog skulle råda den unge mannen att starkt och självständigt skaffa sig en eller flera nya mer respektfulla kärlekspartners. Jag gissar att du inte är intresserad av honom om jag förstått dina många invektiv rätt?
Svar på tråden Jag har blivit med mansbebis