Anonym (MANSBEBISAR) skrev 2019-07-14 14:12:57 följande:
Vem försöker du lura?
Kärring, huskors, madrass, feminazi, hora osv, jag skulle kunna fportsätta i evigheter - hur i all världen har du kunnat missa att vi redan har ett ruskigt debattklimat, för att inte nämna vad invandrare får höra.
Så det finns gott om hatiska trådar på familjeliv där du alltså kan be män visa respekt för både kvinnor, invandrare mm - men det är alltså i en tråd om mansbebisar som gör dig mest upprörd
Sen gör du som många mansbebisar dvs kommer med ursäkter, det är konstigt att dessa män klarar av att jobba, hänge med polare, träna, syssla med hobbies men när det kommer till städa, byta blöja, tvätta osv då minsann kan man inte/är sjuk/mår dåligt/eller så beror det på att man inte får ligga
I den här tråden skojar vi om mansbebisar, ja skojar för ibland måste man skoja om det för att orka, sen att bästa lösningen är att dumpa dessa patetiska mansbebisar är en sak, men denna tråd är alltså om fenomenet mansbebisar, viskrattar, gråter, klagar mm och du och andra mansbebisar kan inte göra ett dugg åt det
Tro mig, jag försöker mana till bättre debattklimat i andra trådar med. Men ett dåligt beteende ursäktar inte ett annat. Då försämras debattklimatet och elakheter från ena könet skriks i kör från ena könet här på FL och ännu värre på helt ensidiga forumet Skilsmässa... och motsvarande klimat fast tvärtom syns t ex på Flashback. Hur skojade de nu på SVT - KD är för tjejer och SD för killar...
Förstår du lite bättre min ståndpunkt nu? Jag gissar att du kommer att fortsätta som förut, du med flera. Det är ledsamt.