Najo skrev 2019-09-15 14:19:15 följande:
Hej,
Jag hade en extremt kraftfull mensvärk i 220 h när embryot vqr ca 11 dagar (ruvningsdag 9 på en 2 dgrs). Å ena sidan mkt orolig men samtidigt tänkte jag det stämmer ju i tid när det fäster. Men som sagt på tok för mkt mensvärk jmf med den normala växtvärk jag var van vid. Detta var nu i juni. 4 dgr innan testdag (när embryot var 14 dgr) hade jag et extremt svagt streck. Syntes först e e stund men inom testtiden. I dag innan testdag (3 dgr senare) nget streck o då kom också mensen. Har funderat massa men i mitt fall trot jag det fäste men nästan durekt efter avbröts det och jag tror det var dörför ngt hände som skapade den kraftiga mensvärken. Extremt tidigt missfall. Säger inget om att detta har ngn koppling till din situation. Men samtidigt om du nu har ettextremt svagt streck vid testdag ska du nog räkna med att det kan vara mgt som avbrutits. Förstår att det är jättejobbigt då det finns en chans så länge mensen uteblir.
20 h skulle det stå! :)
Mudcakemonster skrev 2019-09-15 15:01:36 följande:
Ojdå! Du är ju en riktig kämpe! Detta är vårt första ivf. Bara två ägg fick vi, ett till färskt ET och nu första och sista FET.
Om detta misslyckas så skall vi börja på med ivf nr 2. Känns tok jobbigt men ingenting i jämförelse med vad du gått igenom!
Härligt att du redan har två lyckade ivf <3 var det många försök innan du plussade med dem?
Vilket medicin har du fått? Har ni fått reda om det finns ngt fel?
Haft pcos så inte lyckats bli gravid själv. Första försök bpda 2 första ivfer. Missfallet i v 7var från blasto från ivf no2. Har varit räkmacka till dessa försök med barn no3. Hur gick disk med läkaren när ni hade 2 ägg? Inte prat om att avbryta. Hade 3 blåsor ul1, 4 st ul2.. men det är lite lite. Vid de 3 första iverna fick jag ut 7-8 ägg. Nu kostar försöken mig 3 ggr så mkt pga att jag är själv plus don spermier. Så tyvärr är det en ek fråga denna gång:(