• Mudcakemonster

IVF hösten 2019

malinmalan skrev 2019-09-07 10:21:22 följande:

Mitt illamående har också kommit och gått lite, inte mycket utan bara vagt.. Annars mest värk i i ländrygg, molvärk/stick i magen och huvudvärk. Det kommer och går hela tiden!

Jag gjorde något så dumt som att smygtesta redan i morse, RD9 med 2-dagars. Nästan en vecka kvar till riktig testdag egentligen. Fick ett suuupersvagt streck, så svagt att man bara kan se det med ögat men inte om man fotar det.. Gjorde mig inte direkt klokare men jag är sämst på att vänta.

Hur mår du? Hållit dig borta från test?

Så spännande!!! Det fick jag också! Tjuvtestade igår. Men det är nog ett inbillnings plus som jag fick. Ser det om jag stirrar tillräckligt länge! Hahha
  • Mudcakemonster
    malinmalan skrev 2019-09-07 22:48:44 följande:

Hehe, skönt att det finns fler som inte kan hålla sig och hittar inbillningsstreck! Kommer du kunna hålla dig några dagar till nu eller blir det test snart igen?

Fått såna stick/hugg i livmodern nu ikväll alltså, hoppas det är något positivt?! Man är så rädd att allt möjligt ska vara tecken på mens eller supertidigt missfall..

Jag har hört att det skall hugga och sticka lite när livmodern växer :)

Jag tjuvtestade i morse igen. Ser ni nåt?

Hahha eller så inbillar jag mig.
  • Mudcakemonster
    malinmalan skrev 2019-09-08 20:26:38 följande:

Då är vi lika där med, haha.. Kunde inte hålla mig från nytt test i morse heller. Lite tydligare idag än igår :)

Tycker mig ana ett litet streck men jag gissar att det syns mycket bättre i verkligheten än på bild? Ser man något i verkligheten så är det säkert något på gång bara lite tidigt :) :) Jag tycker mitt syns mycket mindre när jag fotat det också!

Jag hoppas på att sticken i livmodern är positivt tecken :)

När hade ni riktig testdag?

Nämen ååååh så spännande att ditt blir starkare! Jo det syns nog lite bättre i verkligheten. Och tog ett till test nu ikväll och ett svagt streck där också. Liksom vad är chansen att flera test visar lite svagt? HOPPAS!

Testdag 11.9 när har ni?

• Mudcakemonster
    malinmalan skrev 2019-09-08 20:57:20 följande:

Ja men visst anar man en linje på bild nr 2 :D

Hoppas hoppas!!

Vi har den 13:e, fredag den 13 av alla dagar! Haha.. får nog bli testande både tors och lör istället :P

Mitt test från i morse borde ju ändå vara något väl?

Jaaaa men det är ju helt klart ett plus!!! GRATTIS!!!! Jag tror fre 13:de kan betyda lycka i ert fall.

Tog ett till test ikväll för att jag håller på bli galen. Svagt på det också. Det måste väl betyda nåt bra?

• Mudcakemonster
    malinmalan skrev 2019-09-08 21:49:01 följande:

Tack!! Kan inte riktigt tro det men något liv måste ju finnas om det ger utslag! Känns så overkligt i så fall :D

Ja får du svagt plus även på kvällen så borde det ju definitivt vara ett plus på väg åt rätt håll för dig med!! :D

Nu håller vi alla tummar och tår för att testen blir starkare och starkare närmsta dagarna!!

Ja men precis! Ditt ser iaf super positivt ut!

Det fåe vi hoppas! Håller tummar och tår för oss!

Tänker du testa imorgon bitti?
  • Mudcakemonster
    flickan89 skrev 2019-09-09 07:05:53 följande:

Jag skulle börja med sprutorna denna mensen... men tog ett grav test nu på morgonen för mensen kommer ju aldrig..

Har dock mensvärk ändå..

Det var positivt!

Alltså sååå mycker känslor!

Och sambon är på jobbet!

Åååååh vad roligt!!! Grattis !!
  • Mudcakemonster
    malinmalan skrev 2019-09-09 15:30:51 följande:

Översta är ju helt klart ett plus :D

Vad spännande! Det nedre är iofs från idag och övre igår. Dagens är bredare dock men syns inte lika bra på bild.. hoppas det blir starkare. Innan dess vågar jag inte tro på detta.
  • Mudcakemonster
    LisasL skrev 2019-09-09 20:03:54 följande:

Hej,

Jag är nu inne på min första ruvar period. Är inne på ruvardag 10 och har börjat få molande värkt i höfter rumpa samt känns det konstigt runt underlivet, börjar bli orolig att min mens är påväg. Är det någon som har liknade känningar?

Jag känner likadant och är också på dag 10 :) spännande! Har fått lite svaga streck. Har du tjuvtestat ännu?

Svar på tråden IVF hösten 2019