BIM november 2019
Någon med erfarenhet av Clearblue snabb detektion? Är på bim -3 imorgon är det för tidigt att testa med ett sådant test då?
Någon med erfarenhet av Clearblue snabb detektion? Är på bim -3 imorgon är det för tidigt att testa med ett sådant test då?
Tack! Slutat snusa flera gånger men alltid fallit dit igen, men då slutar jag nu med ännu en anledning, att man vill ha barn, och det motiverar ju mer när man kämpar med att sluta. Bye bye snuset!
Ja vad spännande att ha någon som har samma nedräkning, snart är vi i "leta symtom - fasen" :)
Jag blir galen! Hade ägglossning igår, enligt flo-appen i alla fall, och jag hade planerat att ha sex då. Sen sket sig allt och det blev inget.. nu måste jag vänta en månad till. Eller är det någon idé att försöka dagen efter äl?
Men vad konstigt att den varade i nästan en vecka som en vanlig mens...? Aldrig vart med om.. känner ju att det molar o har sig där nere i magen som vid mensvärk och är grinig och humörig om man säger så.. men tkr samtidigt jag varit sån här sedan jag slutade amma för 3 månader sedan ????
Okej.. men skulle du säga att mitt test ser positivt ut ?.. med tanke på att clb digital och tidig visade neg imorse... seeegt
Ok jag kanske ska tro på det ändå. Testade alldeles nyss på jobbet och med eftermiddagsurin. Att det syns fast det är så tidigt?! Herregud. Åhhh lilla gryn fastna nu<3
Vad roligt att se såhär mycket plus på kvällen när man loggar in :) grattis alla!
Ser ni någonting eller är det bara jag? ÄL+11 idag..
Cb digital
Cb testa tidigt
Billigare test(?)
Vilket tror ni ger mest riktigt resultat 6dagar innan bim?
Äl-test från i tisdags och igår. Kan det bli positivt idag tro..? Hur stor risk är det att jag missar ett positivt test när jag bara testar en gång per dag? Är det positivt under några timmar bara?
Äl+4 eller bim-6 kan tiden bara gå lite fortare, snälla!