BIM november 2019
Jag skulle räkna äl på söndagen och äl+1 på måndagen. Tjuvstarta kan du alltid göra, men tror tyvärr det är lite slöseri på tester
Jag skulle räkna äl på söndagen och äl+1 på måndagen. Tjuvstarta kan du alltid göra, men tror tyvärr det är lite slöseri på tester
Tog digitalt nu på morgonen. Gud jag kan knappt tro det! Detta är vårt fjärde försök. Hoppas innerligt att allt går bra! Stort lycka till till er som är kvar.
Hej, jag tror jag har bim i dagarna, men har dålig koll. Hade inte tänkt testa idag, så testade inte på morgonen. Sen kunde jag inte hålla mig så testade och det var blankt. MEN, jag har så stora bröst, ömma, har haft det sen i onsdags, smått illamående till och från och även haft molvärk och hugg i magen/ljumskarna. Får nästan "senadrag" i ljumskarna om jag reser mig för fort. Vad har ni för symtom /sken symtom ;)
Bara två dagar kvar nu.. Kan knappt hålla mig ;)
Åh, så spännande! Min kropp har varit lite knasig ett tag nu, men brösten är ändå ovanligt stora och brännande. Sen har jag varit småtjyvens hela dagen. Synd att dagarna blir så långa när man väntar på att testa.
Dagens test var hånande blankt och fick mig verkligen att tappa hoppet. Hur går det för dig hundenhubbe?
Jag förstår verkligen känslan bim imorgon för mig så vi får väl se om mensen kommer, jag tänker inte testa imorgon utan nu väntar jag bara in mensen. Mina spottings brukar komma äl+8 men det har inte kommit än så kroppen verkar inne på att spela mig ett spratt..
Låg nere för mig med igår. Var blankt även här idag. Men när illa och har nu fått världens huvudvärk. Så är kanske bara på g att bli sjuk. Hoppas du får ett plus imorgon.
Precis så känns det för oss med, första gången med fertilitetsmonitor men fick bra utslag med maximal fertilitet 8-9/11 så äl skedde tydligen 10/11 och eftersom vi fick till det dessa tre dagar plus några gånger innan så har jag varit så hoppfull men nu känns det bara hopplöst. Jag har fått spottings nu ikväll så nu är mensen snart här. Håller tummarna för dig :)
Och jag trodde jag var ledig isf men vart väldigt överraskad när jobbet ringde så fick springa iväg. Hann alltså inte ta något test xD tar imorgon då det är bim-4 och äl+11. Visar det inget då hoppar jag över till decembertråden. Kissnödig, gasig, mensvärk, mer flytningar, trött, grinig, ful hy och ömma bröst. Kroppen spelar säkert mig ett spratt! :*(
Alltså, mår så illa. Trodde jag fick mens inatt men kom inger. Mådde ok imorse, nu vill jag kräkas. Huvudvärk kom igår också, idag är det lite svag huvudvärk. Negativt test... Skengravid 2.0...
Jag har inte vriktigt koll, men borde vara kring BIM. En annan sak jag upplevde idag, var att en sur colanapp jag åt smakade riktigt illa. Gjorde även det när jag väntade sonen. Inte upplevt det annars. Men kan ju ha varit i kombination med lunchen jag ätit innan.
Igår var lyckligaste dagen i mitt liv, jag fick plussa!
Idag är den värstadageni mitt liv. Ringde gyn igår och fick tid idga för buksmärtor.
Jag är i vecka 7 men graviditeten är utanför livmodern. Den sitter i äggledaren och det enda dom Kan göra är att operera. Ta bort min graviditet och även min äggledare.
Jag är så förkrossad, rädd och ledsen
Kommer säkert att testa imorgon. Men ska försöka hålla mig...
Tack snälla ni för alla fina ord! Jag har pratat med läkaren och jag fick oprerationsstid redan i morgon då mina värden inte var särskilt bra. Hon sa även också att det inte minskar risken med 50% som man kan tro utan jag kan ändå försöka att bli gravid som vanligt och ganska tidigt efter ingreppet. Allt är en väldig omställning, speciellt när jag fick båda beskeden på mindre än 24h.
Om det är någon mer som varit med om samma sak så dela gärna din historia med mig här eller privat. Det skulle jag uppskatta.
Ta hand om er och lycka till <3 än ger jag inte upp!
Idag kom mensen så nu är det dags för mig att lämna denna grupp, tack för stöttning, peppande och gemenskap. Lycka till och nu hoppas jag på att inte stöta ihop med er i decembertråden ;)