• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • Nathnathnath

Positivt graviditetstest. 3+2 alltså vecka 4. 15 juli är vi beräknade till om allt går vägen. Sååååå nervös, vill att vecka 12 ska vara här så att vi kan andas ut lite mer. Någon mer som har mensvärk? Strålar typ ner i benen. Brukar alltid ha väldigt kraftig mensvärk dock. #nojig haha

• Nathnathnath

Positivt graviditetstest. 3+2 alltså vecka 4. 15 juli är vi beräknade till om allt går vägen. Sååååå nervös, vill att vecka 12 ska vara här så att vi kan andas ut lite mer. Någon mer som har mensvärk? Strålar typ ner i benen. Brukar alltid ha väldigt kraftig mensvärk dock. #nojig haha

• Nathnathnath

• Nathnathnath

• Selmans

Grattis alla! Jag är inte gravid men blev så glad när jag såg tråden. Jag var med i motsvarande tråd fast för juli 2019 och inser att det redan gått ett år sedan jag själv gick in i en sån här tråd! Häftigt!

Såg att någon hade funderingar kring varför apparna visar olika BF-dagar. Det tog mig ungefär 38 veckor att fatta att vi i Sverige räknar BF som 39+6 och att man i andra länder räknar BF som 40+0. Därför skiljer det sig åt. :)

Annars: grattis till en grym period att vara gravid! Ni behöver inte krångla med gravidvinterjackor eller trånga stängda skor på svullna fötter. När ni

blir riktigt stora i april-maj är det ändå läge med klänningar och sandaler = perfekt!.:)

Dessutom grymt att kunna planera föräldraledighet i samband med sommarsemester tyckte jag.

Hoppas ni kan njuta av denna tid! Saknar redan graviditeten. Känns som det var igår jag plussade och nu ligger jag här med en liten bebis på bröstet. Kram och Lycka till!!!

• BeckaBecka
    Selmans skrev 2019-11-01 01:33:34 följande:

Grattis alla! Jag är inte gravid men blev så glad när jag såg tråden. Jag var med i motsvarande tråd fast för juli 2019 och inser att det redan gått ett år sedan jag själv gick in i en sån här tråd! Häftigt!

Såg att någon hade funderingar kring varför apparna visar olika BF-dagar. Det tog mig ungefär 38 veckor att fatta att vi i Sverige räknar BF som 39+6 och att man i andra länder räknar BF som 40+0. Därför skiljer det sig åt. :)

Annars: grattis till en grym period att vara gravid! Ni behöver inte krångla med gravidvinterjackor eller trånga stängda skor på svullna fötter. När ni

blir riktigt stora i april-maj är det ändå läge med klänningar och sandaler = perfekt!.:)

Dessutom grymt att kunna planera föräldraledighet i samband med sommarsemester tyckte jag.

Hoppas ni kan njuta av denna tid! Saknar redan graviditeten. Känns som det var igår jag plussade och nu ligger jag här med en liten bebis på bröstet. Kram och Lycka till!!!

Åhh så kul att höra dessa saker!! Känns helt overkligt om det verkligen skulle bli så :) tog ännu ett gravtest igår och nu är strecket superstarkt vilket lugnar mig lite!!
  • Flora86
    Naya skrev 2019-11-01 08:00:35 följande:

Ganska bra stegring va?? Bim +1, bim +3 och bim +5...

Ser riktigt bra ut!
  • BeckaBecka
    Naya skrev 2019-11-01 08:00:35 följande:

Ganska bra stegring va?? Bim +1, bim +3 och bim +5...

Ser bra ut! Såhär såg mitt test ut igår :)

• Niietch89

Hallååjj :) Plussade förra veckan och är enligt beräkningarna från senaste mensen i V5, men har väldigt tidiga symtom som får.mig att tveka.kanske är löngre ggn?. får inte behålla maten kräks direkt, ömma bröst svullen, känslig för lukter och humöret ska vi inte tala om, arg, grinar skrattar på bråkdelen av nån sekund.. har inge minne av att ja hade såhär tidiga symtom då jag vänta dottern 2014.. vill jättegärna vara med i gruppen :)

Svar på tråden BF JULI 2020