BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Jag slutade blöda direkt efter att jag fått den där ljusrosa flytningen på pappret. :) Hoppas det inte kommer mer. :) Med dottern blödde jag kring BIM och i vecka 8..
Har ni ringt MVC ännu? Hur tänker ni kring det? Detta är ju tredje gången för mig, borde vara rutinerad men känner mig väldigt vilsen...
...och har så himla mycket blandade känslor inför allt. Jag VILL ju det här men är också helt överväldigad av tanken på en trea. Det var planerat och allt men är också så himla orolig för hur allt ska bli.
Även orolig över förlossning i semestertider, det larmas ju ALLTID om vårdplatser i Stockholm i juli.
...och har så himla mycket blandade känslor inför allt. Jag VILL ju det här men är också helt överväldigad av tanken på en trea. Det var planerat och allt men är också så himla orolig för hur allt ska bli.
Även orolig över förlossning i semestertider, det larmas ju ALLTID om vårdplatser i Stockholm i juli.
Har ni ringt MVC ännu? Hur tänker ni kring det? Detta är ju tredje gången för mig, borde vara rutinerad men känner mig väldigt vilsen...
Känner samma som du ang vårdplatser på förlossning. Bor också i Stockholm och det verkar ju vara kaos på sommaren! Är andra barnet för mig och min första förlossning gick ganska snabbt ändå så man har ju tänkt lite på förhand hur det ska bli denna gång.
Hej,
Jag smyger mig in här då jag plussade förra veckan. Vet inte om jag vågar tro att man är gravid ännu då oron av missfall ständigt är i hasorna.
Är en mamma till 6 barn och 4 bonusbarn som nu väntar sitt 7 barn om allt ska gå bra. Bf ligger runt den 3 Juli. Är i v.6.
Är det någon som har ringt Mvc ännu?
Jag gick in i v6 idag, har dragit på att ringa Mvc då det känns så tidigt men ska nog ringa idag åh iaf boka en tid, :) min dotters bvc sköterska tyckte jag skulle göra det hahaha..