BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Hur svarar man på någons meddelande direkt så att meddelandet man svarar på syns ovan ens svar i lite mörkare text ? Jag är ny här på familjeliv , help a girl out!! <3
Åh jag mår så jäkla illa! Vart ska jag ta vägen? 2 barn här hemma, och mår skit. Spydde första gången igår och andra idag, men mår fortfarande illa :( ( 7+1 idag )
Hur mår ni tjejer?
Minns inte att jag började på illa så här tidigt med mina flickor. Fast med de spydde jag som en kalv, och mådde hemskt illa. Men ingen så tidigt?
Jag hoppas på en kille denna gång :)
Såhär såg mitt ultraljud ut i vecka 5, en liten prick bara!
Såhär såg mitt ultraljud ut i vecka 5, en liten prick bara!
Ömma bröst främst, luktkänslig och ibland ingenting alls. Och overklighetskänslor?!! Hur mår du? måste ha varit en tuff vecka<3
En fråga.. Ser ni 2 streck el 1?
Bm idag... Ja ser 2 sambo är tveksam..
Såhär såg min lilla böna ut :) blev ju tillbakaflyttad, så är nu 8+0.
Nu till en annan mindre kul sak jag bara måste skriva av mig om: min sambo hade något av en panikattack igår, det kom även upp en del saker från hans barndom som jag tror utlöste det hela. Han fick liksom panik och sa bara att han känner att han inte kan bli pappa. Idag verkar de känslorna vara borta! Har någon varit med om något liknande?
Såhär såg min lilla böna ut :) blev ju tillbakaflyttad, så är nu 8+0.
Nu till en annan mindre kul sak jag bara måste skriva av mig om: min sambo hade något av en panikattack igår, det kom även upp en del saker från hans barndom som jag tror utlöste det hela. Han fick liksom panik och sa bara att han känner att han inte kan bli pappa. Idag verkar de känslorna vara borta! Har någon varit med om något liknande?