BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Flyttar mig på listan, starkt plus idag :)
1/12 - Snarttrettiochtrevar89, Ginevi14
2/12 - Nixtie
3/12 pusselmamma
4/12 - Linnmal, Emmiealina
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, En sladdis?
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191, jenno0
11/12 - MW90
12/12 - Mirum, FELT
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883 , Steeph, Sarakarolina
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315, Rosahimmel86
22/12 - MissJibs, Luthiens
23/12 - patzy90, myownworstenemy,
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym
27/12 Fantasifulltnamn, erla91
28/12 - Supertrio, larssonc
29/12 - Link92
30/12 - PelloBello
31/12 - Em595, Pewc
Plussat:
Linnmal
Emmiealina
Hoppas på sladdis
FruA2019
Mamma2014
Smuffsan
Bobbycar92
Hej! Grattis till er som plussat.
Jag fick min mens förra veckan och nu börjar den ta slut. Igår kom det bara någon droppe på pappret när jag kissa och samma sak idag. Inget i trosskyddet.
Vad jag vet så är detta min första "egna" mens, tidigare använt mig av preventivmedel och primolut för förra menstruationen. Så nu denna gång tänkte jag testa äl stickor, mest för att se att min ägglossning är igång. Vad ska jag tänka på? När ska jag börja testa och ska man testa vid samma tid varje jag? Har " testbankens ägglossningstest " hemma.
Tacksam för svar. Kram på er!
ÄL+11 och känner inte av några särskilda symptom som inte lika gärna kan vara pms. Bara lite molvärk då och då sen flera dagar tillbaka men kan lika gärna vara kroppen som förbereder sig på mens. Sååå jobbig väntan..idag fick jag även känslan att det inte tagit sig. Hur känner ni andra? Några symptom?
Hej!
Har du något hum om när du har ägglossat innan? Annars hade jag börjat på cykeldag 10 kanske och börjat med ett om dagen för att sedan testa oftare när du ser att sträcket blir starkare. Om du bläddrar tillbaka i tråden på sidan 38-39 ser du hur en tjej radat upp sina äl test i ordning med datum och tid vid sidan av, brukar också göra liknande och tycker det är smidigt när man ska se ifall det håller på att stegra :) Lycka till!!
Hade för mig att jag skrev här förut idag men hittar inget inlägg, så provar igen.
Jag hade BIM igår den 2 dec, tog ett test i morse vilket visade att ja e gravid på första försöket????
Hänger gärna kvar här!
Börjar tappa hoppet lite här, är på BIM-4 men ser ingenting. Tidigt jag vet, men man inbillar ju sig att man sk kunna se redan då :(
Börjar tappa hoppet lite här, är på BIM-4 men ser ingenting. Tidigt jag vet, men man inbillar ju sig att man sk kunna se redan då :(
Hej jag ska ha mens om 2 dagar, beställde hem restlagrets tester. Tog tre stycken & alla visade samma. Svagt svagt svagt streck. Men vågar inte tro att jag är gravid. Jag har jätte mensvärk och det känns som att mensen kommer när som. Springer på toa hela tiden & kollar om den kommit. Va tror ni ? Bifogar med bild på testet, -2 BIM
ÄL+11 och känner inte av några särskilda symptom som inte lika gärna kan vara pms. Bara lite molvärk då och då sen flera dagar tillbaka men kan lika gärna vara kroppen som förbereder sig på mens. Sååå jobbig väntan..idag fick jag även känslan att det inte tagit sig. Hur känner ni andra? Några symptom?