• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Paramore1
    Snuffles skrev 2019-12-03 19:55:09 följande:

Bara lite molvärk i livmoder och ryggslut..kan lika gärna vara signal på att mensen kommer. Mina smalben kliar väldigt oxå..så inga tydliga symptom direkt men det har jag aldrig haft innan heller..

Det sjuka är att man tycker det är sååå viktigt med symptom tidigt, men min chef upptäckte precis att hon var gravid i v20 och har fortfarande inga symptom haha!
  • Snuffles
    Paramore1 skrev 2019-12-03 20:43:14 följande:

Det sjuka är att man tycker det är sååå viktigt med symptom tidigt, men min chef upptäckte precis att hon var gravid i v20 och har fortfarande inga symptom haha!

Nä är det sant??!! Har hon inte ens det tydligaste tecknet av alla..utebliven mens?
  • Snuffles
    Paramore1 skrev 2019-12-03 20:43:14 följande:

Nä är det sant??!! Har hon inte ens det tydligaste tecknet av alla..utebliven mens?
  • Paramore1
    Snuffles skrev 2019-12-03 21:07:56 följande:

Åt p-piller !!
  • Snuffles
    Paramore1 skrev 2019-12-03 21:42:00 följande:

Åt p-piller !!

Aha då förstår jag..måste ju blivit lite av en chock..
  • Anonym (Felicia)

Hoppar in här jag med! Hade BIM 25/11, alltså 8 dagar sen! Tog test i lördags som visade negativt men fortf ingen mens :( vet ju dock inte om jag haft sen ÄL. Men har haft regelbunden cykel 28-30 dagar dom senaste 6 månaderna. Vill ta ett test till men törs nästan inte för jag kommer bli så ledsen om de också blir negativt :( försökt nästan 1 år

• EllaLo

Idag stördök tempen från 36,9 till 36,3 så jag antar att mensen är på gång..

• s0ff
    Em595 skrev 2019-12-03 08:36:56 följande:

Åh, jag håller tummarna och hoppas att du hade ägglossning! :)

Idag kom tempstegringen, hurra! Inte alls sent, nånstans mellan CD 46-48, tur att lust inte är en bristvara Haha, lyckats få till det bra runt ÄL. Nu är det bara resten som ska funka!!!

En tidig julklapp vore fint!
Svar på tråden BIM December 2019