• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Anonym (2 barnsmamman)

Har bim på tisdag, men vill verkligen testa mig imorgon. Är det för tidigt tro? Har en massa symptom men man vet aldrig ??

• Anonym (2 barnsmamman)

Har bim på tisdag, men vill verkligen testa mig imorgon. Är det för tidigt tro? Har en massa symptom men man vet aldrig ??

• Jenno0
    Anonym (2 barnsmamman) skrev 2019-12-05 09:55:27 följande:

Jag har bim måndag och testade ju idag, så det blir ju samma antal dagar för dig om du testar imon., dock får jag ju ändå vänta ytterligare för att göra nytt test som bekräftar eller inte. Man får ju upp hoppet om man testar och får nån liten svag linje men blir ju samtidigt väldigt besviken om det visar sig att det inte är något. Detsamma om det redan nu inte visar nåt extra streck, då tappar man hoppet lite. Det är svårt. Men jag kan inte hålla mig.

Vad har du för symtom?
  • Em595

Ni som tempar, vad är er normaltemp? Sjunker den lika mycket varje ägglossning? Och är det direkt efter ägglossningen den stiger? Hur länge är den förhöjd om man är gravid? :) förlåt för massa frågor men är helt ny på tempandet :p

Min temp har legat på 36.3 i två dagar nu, är det där min normaltemp? Eller tar det längre tid för att hitta den? :o

• Asplövet18

Känslan när man har bim samma dag som min sambos bror har bf. Idag får vi reda på att sambons andra nära släkting ska ha barn. Skär i hjärtat... Varför känns det som att alla blir gravida utom jag? dessa personer har blivit gravida på 1-2a försöket....

• PelloBello
    Asplövet18 skrev 2019-12-05 12:49:40 följande:

Känslan när man har bim samma dag som min sambos bror har bf. Idag får vi reda på att sambons andra nära släkting ska ha barn. Skär i hjärtat... Varför känns det som att alla blir gravida utom jag? dessa personer har blivit gravida på 1-2a försöket....

Jag känner med dig! Det väller in "vi är gravida" i min närhet just nu. Och där får man sitta och bumita ihop å säga grattis. Usch så jobbigt det är :/
  • Asplövet18
    PelloBello skrev 2019-12-05 13:23:37 följande:
    Jag känner med dig! Det väller in "vi är gravida" i min närhet just nu. Och där får man sitta och bumita ihop å säga grattis. Usch så jobbigt det är :/
    eller hur :( kunde man inte bara få veta "det kommer ta er 10 år" eller bara någon indikation på att det faktiskt kommer hända... Känns som att det aldrig kommer gå..
  • sansuh

Jag plussade igår ?????? Hade testlagrets såg svagt svagt svagt på BIM -1 gick köpte digital och jovisst är jag gravid ???????? Om allt går som det skall blir jag mamma för första gången i augusti ???? liten lejon bebis

• Anonym (2 barnsmamman)
    Jenno0 skrev 2019-12-05 10:34:32 följande:

Jag har bim måndag och testade ju idag, så det blir ju samma antal dagar för dig om du testar imon., dock får jag ju ändå vänta ytterligare för att göra nytt test

som bekräftar eller inte. Man får ju upp hoppet om man testar och får nån liten svag linje men blir ju samtidigt väldigt besviken om det visar sig att det inte är något. Detsamma om det redan nu inte visar nåt extra streck, då tappar man hoppet lite. Det är svårt. Men jag kan inte hålla mig.

Vad har du för symtom?

Känner stickningar och hugg emellanåt, hoppas ju att det är pga graviditeten nu ????????
  • Anonym (2 barnsmamman)
    sansuh skrev 2019-12-05 13:55:57 följande:

Jag plussade igår ?????? Hade testlagrets såg svagt svagt svagt på BIM -1 gick köpte digital och jovisst är jag gravid ???????? Om allt går som det skall blir jag mamma för första gången i augusti ???? liten lejon bebis

Stooort gratttiiis ????
Svar på tråden BIM December 2019