BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hallå, jag har ju tänkt att jag missat min ägglossning då jag använde mig utav äl stickor som jag inte alls lita på.fick "starkare" utslag på cd 8 och 9,sen sjönk de igen. Men nu börjar stickorna stegra igen på cykeldag 18, aldrig fått såhär starkt innan. Men det är bara "nästan positivt", ska ta ett till senare. Men jag har fortfarande lotion flytningar. Vad tror ni? Vad händer? Har jag missat äl eller är det den som kommer nu? Har en cykel på 28 dagar vad jag vet.
Kan tillägga att jag har ilningar i ljumskarna sen ca 5dagar tillbaka och har lite svag mensvärk som kommer och går sen ett tag tillbaka.
Önskar oss båda ett fint Julplus! Tror jag ska börja testa i helgen :) vi ska till svärföräldrarna på minijul i mellandagarna och hade varit så kul att slå in ett test då dom inte anar något!
Äl +4 tiden går så sjukt långsamt. Vi testade bisolvon kuren denna månad. Någon som testat den? :)
Äl +4 tiden går så sjukt långsamt. Vi testade bisolvon kuren denna månad. Någon som testat den? :)
Dumt, korkat och desperat. Jo tack jag vet men jag känner att jag vill ge de en sista chans innan jag ger upp.
Jag va med i bim december förra året med. Jag sa "tänk att få börja 2019 med en bebis i magen" nu sitter jag här och tänker samma tanke. Tänk att få börja 2020 med en bebis i magen. Jag har nyligen fått veta att jag fått hypotyreos efter min senaste förlossning. De kan mycket väl spela in i varför jag inte blivit gravid trots de gått ett år. Med min dotter som nu ligger och sover blev jag gravid på andra försöket.
Jag har provat de mesta för att hjälpa mig o bli gravid. Provat att låta de ske naturligt och strunta i allt vad som heter ägglossnings test och temperstur mätningar för att slappna av o njuta. Har provat att gå all in med tester och olika tabletter som ska öka chansen. Provat ligga varannan dag. Provat ligga ofta. Provat yoga, låta sperman ligga kvar. Trycka i tabletter i gubben. Strunta i kaffe. Ja ni förstår nog hur galen jag blev en period där när plusset vägrade komma. Min lutealfas har blivit kaos sedan min förlossning med dottern o pendlar mellan 8 och 13 dagar. För några månader sedan läste jag om att progesteron kräm kan hjälpa mot defekt lutealfas och köpte genast hem. Men vågade inte ta. Den har med andra ord stått helt orörd i flera månader men nu har jag fått nog. Sverige får inte sälja den längre då de inte riktigt har koll på hur kroppen tar upp progesteron genom huden. Prat om att de kanske kan påverka fertiliteten på sikt. Samtidigt har jag innan denna informationen kom ut hört så många kvinnor som berättat att den här krämen har hjälpt dem bli gravida efter att ha försökt lång tid utan att lyckas. Jag har tänkt att prova min kräm denna cykeln. Mitt sista försök innan jag ger upp och ansöker om hjälp. Det finns säkert dem kvinnor som läser de här o tänker att jag är korkad. Men finns förhoppningsvis kvinnor som läser och förstår mig. Kvinnor som kanske också känner att de provat allt och att de aldrig kommer komma ett plus. Jag ger de ett sista försök.
Alltså jag är så otålig!! Har bim 21:a.. älskar att testa och testa hahah. Någon mer som är onormal?
Vet inte exakt var i cykeln jag e... hade min senaste mens 24/11 O den slutade 30/11. "Borde ha den 22/12 nästa gång om cykeln stämmer. Har i 3 dagar känt smånyp i äggstockarna(?) O mensvärk till o från. Idag har d varit smånyp även i livmodern(?). Har vita lotionsflytningar som e rätt kletiga. Inte rinniga... ngn som kan relatera?
Men kan det inte vara att ni kanske lyckades träffa rätt och det är gravidkänningar du har? När borde bim vara normalt sett?
Vad är bisolvonkuren för något? :)
Idag är jag på cykeldag 16 och bim 30-31/december, negativt äl test innan idag och nu blöder jag lite gammalt blod.. vad är detta :o :( brukar aldrig ha mellanblödningar och en cykel på
31-32 dagar. Kan de vara den här ägglossningsblödningen folk snackar om?