• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Bolla99
    Nathaliejj skrev 2019-12-15 16:43:08 följande:

Alltså jag är så otålig!! Har bim 21:a.. älskar att testa och testa hahah. Någon mer som är onormal?

Handen upp på den xD känns som att skrapa en trisslott när man tar de där jävla testerna ;p

Hade lovat mig själv att vänta med att testa till imorgon på ÄL+8/9 men tog ett cb igår (blankt ofc) ett imorse (svagt men synligt plus) och ett i förmiddags (ännu svagare men anar något). Så nu vill jag bara ha morgon så att jag får testa igen och se om det ökat :p Har liksom 6 rfsu stickor, 4 cb samt ett predictor early hemma. Hej testmissbrukare liksom (ni som vet ni vet).
  • Entusiastisk
    Loea skrev 2019-12-15 19:09:58 följande:

Förstår precis vad du menar! Låter ju inte som helt omöjligt att du blivit gravid! Spännande att testa och se, håller tummarna för dig :)

Ang skengraviditet så hade jag alla symptom i boken de två senaste månaderna. Hade aldrig läst om graviditeter eller vetat vad för symptom man kunde känna förutom illamående. Trots det kände jag allt så jävla starkt, inkl illamående. Fick springa in hulkandes på toan mer än en gång, spydde dock aldrig. Litar inte det minsta på min kropp nu, den verkar vara expert på att lura mig. Nu har den till och med tagit bort min mens -.-

Asså kroppen xD

Men det kan inte varit att du haft en kemisk graviditet!? Dvs att du varit gravid men fått missfall i samband med mensen(vilket oftast gör att man inte ens vet om att man vart gravid för man inte ens hinner plussa!?)

Så klart omöjligt då för en/dig att veta.. Men det kan ju varit så när du varit ett bokexempel för en graviditet!?

Hur mycket är din mens sen nu? Tänker du kanske också är en som bara kan plussa sent som jag :)

Hur som helst håller alla tummarna att det blir ett plus för oss alla denna månaden! En super fin julklapp ju!<3
  • MissJibs
    Loea skrev 2019-12-15 19:13:19 följande:

Hade också feberkänsla förra veckan, två tre dagar på rad. Frös något helt galet. Kan det ha med en ev graviditet att göra tror du?

Oj, ingen aning. Tror jag aldrig varit me om att känna så förut, har redan 4 barn. Men alla grav e ju unika o inte alltid lika.

Min feberkänsla va att jag mestadels kände mig som mm gör innan feber bryter ut. Öm i kroppen typ o i skelett. O lite frossa. Tung i huvudet oxå.
  • Bolla99

Brukar cb plus vara blanka för er när ni inte varit gravida eller har ni fått spök på dem?? Har bra erfarenhet av just cb plus (aldrig fått spök), bara på cb early (det med ett streck).. Vågar man hoppas?
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-15 18:47:11 följande:

Ja jag hade som feberkänsla 3 dagar i rad. Kom på em/kvällarna. :/

För mig har d nästan varit varannan äggstock som d nypt/dragits i ungefär två dagar. Skumt!

Skön att man inte e ensam. När har du bim?

Ja jag känner mig också febrig. Var sjuk förra veckan så kan som inte bli sjuk igen! Ont i kroppen och halsbränna. Plus att tre nötter har jag inte sovit typ alls... Vill att veckan ska gå fort så att jag får testa och se om det är inbillning eller faktiskt något.
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-15 18:47:11 följande:

Ja jag hade som feberkänsla 3 dagar i rad. Kom på em/kvällarna. :/

För mig har d nästan varit varannan äggstock som d nypt/dragits i ungefär två dagar. Skumt!

Skön att man inte e ensam. När har du bim?

Har bim den 24! Har fått plus så tidigt som äl+9 men ska nog vänta till +10 iaf. Har inte så många tester xD
  • Em595
    Em595 skrev 2019-12-15 17:55:25 följande:

Idag är jag på cykeldag 16 och bim 30-31/december, negativt äl test innan idag och nu blöder jag lite gammalt blod.. vad är detta :o :( brukar aldrig ha mellanblödningar och en cykel på

31-32 dagar. Kan de vara den här ägglossningsblödningen folk snackar om?

Slutat blöda nu.. irriterande att sånt här ska sätta käppar i hjulet för hoppet...
  • Em595
    Bolla99 skrev 2019-12-15 20:12:03 följande:

Brukar cb plus vara blanka för er när ni inte varit gravida eller har ni fått spök på dem?? Har bra erfarenhet av just cb plus (aldrig fått spök), bara på cb early (det med ett streck).. Vågar man hoppas?

Jag har fått spök på dessa men det kan likabra ha varit någon SUPERtidig graviditet som försvann med mensen. Hur långt har du till BIM? håller tummarna att det blir starkare, det kan vara ett äkta
  • rmj
    Anonym (Hoppfull) skrev 2019-12-15 18:47:38 följande:

Håller verkligen tummarna för oss båda!

När har du bim?

Har BIM 26/12
  • Loea
    Entusiastisk skrev 2019-12-15 19:41:20 följande:

Asså kroppen xD

Men det kan inte varit att du haft en kemisk graviditet!? Dvs att du varit gravid men fått missfall i samband med mensen(vilket oftast gör att man inte ens vet om att man vart gravid för man inte ens hinner plussa!?)

Så klart omöjligt då för en/dig att veta.. Men det kan ju varit så när du varit ett bokexempel för en graviditet!?

Hur mycket är din mens sen nu? Tänker du kanske också är en som bara kan plussa sent som jag :)

Hur som helst håller alla tummarna att det blir ett plus för oss alla denna månaden! En super fin julklapp ju!<3

Haha ja det är fan hopplöst! Ja jag funderade på det ett tag, men till stor del har det nog varit ägglossningen. Har haft ont mellan ägglossning och mens.

Man kan ju hoppas att det är något sånt! Ska vänta tills på tisdag, då är det bim+7 eller möjligtvis 6, och testa igen. Hoppfullt att höra om historier som din! Men om jag ändå inte är gravid vill jag bara få mensen nu så att man kan få gå vidare och fokusera på nästa cykel.

Ja hoppas hoppas!
Svar på tråden BIM December 2019