BIM Februari 2020
Rfsu är kända för spök så använd inte dom även CB early kan ge svaga streck. Predictor early fick jag tips om av flera efter att ha fått spök på CB och RFSU. Och jag plussade igår och är super nöjd med det testet :) äl + 8 igår.
Rfsu är kända för spök så använd inte dom även CB early kan ge svaga streck. Predictor early fick jag tips om av flera efter att ha fått spök på CB och RFSU. Och jag plussade igår och är super nöjd med det testet :) äl + 8 igår.
Nämen så där då, 8-pack rfsu beställda, ett predictor early, två av apotekets egna tester samt några cb på det. Sa jag att jag är testnarkoman? xD
Äl+5 idag. Vill inte testa innan bim (äl+11 för mig) men får se om jag klarar det denna gången.
RFSU hade jag aldrig testat med!
[quote=80206596][quote-nick]Bellsss skrev 2020-02-04 20:52:08 följande:[/quote-nick][/quote]
Fint! Är ändå en skillnad gentemot ÄL+11 som jag var på när jag tog dessa. Skönt med dom digitala alltså, blir ju ingen tolkningsfråga liksom. Kommer inte ihåg om jag sagt grattis, men om inte: grattis!!
Fint! Är ändå en skillnad gentemot ÄL+11 som jag var på när jag tog dessa. Skönt med dom digitala alltså, blir ju ingen tolkningsfråga liksom. Kommer inte ihåg om jag sagt grattis, men om inte: grattis!!
Jag är på bim-7 är det för tidigt för ett första test?? :0
Jag plussade äl + 8 fullt synligt även på bild, äl + 9 plussade jag även med ett digitalt :)
Var så säker på att jag skulle få mens, då jag inte hade några gravid symptom alls, men titta!
Skulle faktiskt ha mens idag, mina cykler är 40 dagar långa och ägglossningen är i början av cykeln, thats why, så jag är redan i v 6 :D
Hej tjejer! Har en intim fråga. Har ni haft samlag flera gånger varje dag runt äl eller nöjt er med en gång per dag?