• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Langdskidor
    Anonym (Millis) skrev 2020-03-19 10:13:39 följande:

Testade negativt med clearblue digitalt.

Någon som har erfarenhet av att få svagt på testa tidigt men neg på digitalt fast ni va gravida?

Behöver lite pepp i min panik :(

Krävs mer mängd hcg för pluss på digitalt än på testa tidigt<3
  • chariots

Någon som har erfarenhet av att få svagt på testa tidigt men neg på digitalt fast ni va gravida?

Ohja! Min förra grav plussade jag på vanliga test men negativt på digitala. Dom är inte lika känsliga! :)
  • NurseMom

Japp, som dom andra skrev, dom verkar ej va lika känsliga, jag fick också + en graviditet på vanliga CB men negativt på digitala.
  • NurseMom

Fan jag känner inga symtom. Har BIM om 6-7 dagar. blir tokig på denna väntan att testa definitivt. Har ni några symtom?

• Anonym (Swich)

Tog gravtest i förrgår (äl +10), trodde jag var på BIM -1. Det var negativt.

Men hade räknat fel. Så har BIM idag (äl +12) och ingen blödning än.

Har molvärk och sticker lite i brösten.

Många verkar ha haft förskjuten blödning den här månaden så det kanske är så för mig med.

Bara att vänta och se...

• Anonym (Millis)
    NurseMom skrev 2020-03-19 11:49:31 följande:

Japp, som dom andra skrev, dom verkar ej va lika känsliga, jag fick också + en graviditet på vanliga CB men negativt på digitala.

Åhh. Hoppas. Ska testa ett nytt digitalt imorgonbitti. Det jag tog va inte morgonurin så hoppas jag får gravid imorgon.
  • Anonym (Millis)

Åhh. Hoppas. Ska testa ett nytt digitalt imorgonbitti. Det jag tog va inte morgonurin så hoppas jag får gravid imorgon.
  • Anonym (Millis)

Ååh. Hoppas. Ska testa imorgonbitti igen <3
  • Anonym (Millis)

Min mobil vill sig inte riktigt. Därför det blev så många kommentarer. Haha
  • Anonym (Millis)
    NurseMom skrev 2020-03-19 11:51:19 följande:

Fan jag känner inga symtom. Har BIM om 6-7 dagar. blir tokig på denna väntan att testa definitivt. Har ni några symtom?

Har inte heller några symtom alls...
Svar på tråden BIM mars 2020