• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Oktoberr
    Ajjj skrev 2020-03-16 15:43:22 följande:

Har BIM idag men igår kom det rosa och nu mer blod så det blev inget denna månaden heller...

Känns verkligen jättetråkigt, har försökt sen i juni förra året och fick missfall, vet att det inte alls är så länge jämfört med andra men när man har sån stor barnlängtan så känns det verkligen mer och mer i hjärtat för varje gång mensen kommer :( pluss vääääärldens mensvärk på det med gör ju inte saken bättre! Slutar jobbet nu och ska åka och köpa choklad och sedan krypa ner i sambons famn! <3

Åh vad tråkigt!! Håller tummarna för nästa månad. Kram <3
  • eifos89
    Langdskidor skrev 2020-03-15 20:40:17 följande:

Hej! Efter ett tidigt missfall förra månaden provar vi igen nu, håller alla tummar.:) !

Bim ca 28-29 mars

Hoppas lilla ägget fäster <3

Då sitter vi i samma båt langdskidor.. fick också tidigt missfall förra månaden och har BIM 28-29/3. Hoppas så innerligt att det tar sig igen och väljer att stanna denna gången!

Håller tummarna hårt för oss alla!
  • Nathiis
    Oktoberr skrev 2020-03-16 19:35:47 följande:

Jag har bim idag 16/3! Ingen mens och har inte testat ännu. Har som jag skrev ovan inga symptom alls typ förutom att jag känner mig lite förkyld och hängig. Tänkte testa på onsdag om mensen inte kommit imorgon. Har aldrig varit gravid men tänker att man ska känna NÅGOT då iaf dock har jag inte de symptom jag brukar ha innan mens heller så vet inte vad jag ska tro..

Haha, innan jag blev gravid med dottern hade jag alla symptom i boken xD När jag sen faktiskt blev gravid kände jag ingenting .. Så pass att jag till och med glömde att jag skulle ha mens. Kom på det dagen efter bim och där var visst ett plus (: Så man behöver inte känna ett jota xD
  • Oktoberr
    Nathiis skrev 2020-03-16 20:24:59 följande:

Haha, innan jag blev gravid med dottern hade jag alla symptom i boken xD När jag sen faktiskt blev gravid kände jag ingenting .. Så pass att jag till och med glömde att jag skulle ha mens. Kom på det dagen efter bim och där var visst ett plus (: Så man behöver inte känna ett jota xD

Åh är det sant? Du kände inget alls överhuvudtaget? Du ger mig lite hopp nu <3
  • Nathiis
    Oktoberr skrev 2020-03-16 20:29:06 följande:

Åh är det sant? Du kände inget alls överhuvudtaget? Du ger mig lite hopp nu <3

Inte ett skit :P Var först någon vecka efter jag plussat som jag fick extremt känsliga bröstvårtor .. Sen i v7 blev jag över en natt jättekänslig för dofter, viss mat och mådde väldigt illa. Men min kompis som blev gravid ungefär samtidigt kände inget förrän i v.11-12 (:
  • Langdskidor
    eifos89 skrev 2020-03-16 19:46:59 följande:

Då sitter vi i samma båt langdskidor.. fick också tidigt missfall förra månaden och har BIM 28-29/3. Hoppas så innerligt att det tar sig igen och väljer att stanna denna gången!

Håller tummarna hårt för oss alla!

Vi ska greja detta! Kom igen alla små kämparägg! Hoppas vi plussar! <3
  • Oktoberr
    Nathiis skrev 2020-03-16 20:33:39 följande:

Inte ett skit :P Var först någon vecka efter jag plussat som jag fick extremt känsliga bröstvårtor .. Sen i v7 blev jag över en natt jättekänslig för dofter, viss mat och mådde väldigt illa. Men min kompis som blev gravid ungefär samtidigt kände inget förrän i v.11-12 (:

Spännande! Hade du inte ens spända bröst? Trodde typ alla fick det direkt efter äl om man nu är gravid ???? men shit vad jag hoppas nu!
  • Nathiis
    Oktoberr skrev 2020-03-16 20:38:15 följande:

Spännande! Hade du inte ens spända bröst? Trodde typ alla fick det direkt efter äl om man nu är gravid ???? men shit vad jag hoppas nu!

Inte vad jag kan minnas ! Håller tummarna !

Det är nog lika olika som det finns graviditeter tror jag ^^

Nu är jag på äl+8 och har både ont i brösten, molar/sticker i magen och har värk i ryggslutet. Så jag försöker förbereda mig på att det inte blir något 'xD
  • Oktoberr
    Nathiis skrev 2020-03-16 21:59:10 följande:

Inte vad jag kan minnas ! Håller tummarna !

Det är nog lika olika som det finns graviditeter tror jag ^^

Nu är jag på äl+8 och har både ont i brösten, molar/sticker i magen och har värk i ryggslutet. Så jag försöker förbereda mig på att det inte blir något 'xD

Håller tummarna för dig också såklart! jag har också haft ont i ländryggen men tänkt att det är för att jag sovit knasigt. Men vi får se helt enkelt, vi får uppdatera varandra här!!
  • Nathiis
    Oktoberr skrev 2020-03-16 22:23:47 följande:

Håller tummarna för dig också såklart! jag har också haft ont i ländryggen men tänkt att det är för att jag sovit knasigt. Men vi får se helt enkelt, vi får uppdatera varandra här!!

Tack <3 Spännande !

Ja absolut ! Jag tänkte testa till helgen om inte mensen dykt upp. Är bara min andra cykel sen mensen kom igång efter förlossning och amning så än sålänge har jag dålig koll ^^
Svar på tråden BIM mars 2020