• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-03-01 00:49:07 följande:
    Jag har faktiskt en bild på honom, men tror inte jag får visa den för Freddie ☺️🐀
    Är det på "Lill Freddie" eller the actual one? 🙃

Eller typ det enda cirkulerande fotot på DJ Torsten? 🥳
  • Aniiee

Nu är jag lite ledsen. Min favvo.sida för att lista och hålla rätt på tv-serier blir bara sämre och sämre. Dags att byta. Tyvärr, då jag har varit medlem på sidan i över 10 år.

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • burleskburkläsk
    Aniiee skrev 2025-03-01 05:49:26 följande:

Nu är jag lite ledsen. Min favvo.sida för att lista och hålla rätt på tv-serier blir bara sämre och sämre. Dags att byta. Tyvärr, då jag har varit medlem på sidan i över 10 år.

Usch så tråkigt.
  • Aniiee
    burleskburkläsk skrev 2025-03-01 06:09:45 följande:
    Usch så tråkigt.
    Mycket irriterande om inte annat. Jag övervägde till och med att gå vip för något år sedan, så mycket gillade jag den. Nu är vip för dyrt. "Nä, det är inte pga pengaproblem...." Nähä, då är du bara en girig jävel.

Jag har hittat en annan sida som till och med ger en vip gratis om man loggar in varje dag månaden innan. Det gör jag lätt.
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • burleskburkläsk
    Aniiee skrev 2025-03-01 06:41:13 följande:
    Mycket irriterande om inte annat. Jag övervägde till och med att gå vip för något år sedan, så mycket gillade jag den. Nu är vip för dyrt. "Nä, det är inte pga pengaproblem...." Nähä, då är du bara en girig jävel.

Jag har hittat en annan sida som till och med ger en vip gratis om man loggar in varje dag månaden innan. Det gör jag lätt.
    Gör du rätt i, mer lönande, speciellt nu när sidan du brukade använda blivit sämre.
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-03-01 05:02:25 följande:
    Är det på "Lill Freddie" eller the actual one? 🙃

Eller typ det enda cirkulerande fotot på DJ Torsten? 🥳
    Torsten är ju maskot och DJ här i tråden, men har faktiskt en fysisk uppenbarelse också. Jag blev så nyfiken att jag fick träffa honom och då passade jag på att ta ett kort. Vi kan säga så här, att Torsten är så pass fristående från Freddie att han kan följa med i en väska 😊🧳
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2025-03-01 05:49:26 följande:

Så trist! Saker borde ju bli bättre, inte sämre 😞 Hoppas du hittar en ny sida som är bra!
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-03-01 10:53:17 följande:
    Torsten är ju maskot och DJ här i tråden, men har faktiskt en fysisk uppenbarelse också. Jag blev så nyfiken att jag fick träffa honom och då passade jag på att ta ett kort. Vi kan säga så här, att Torsten är så pass fristående från Freddie att han kan följa med i en väska 😊🧳
    Hmmm, går han på batterier? 🤔
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-03-01 11:10:20 följande:
    Hmmm, går han på batterier? 🤔
    Freddie får berätta mer när han kommer tillbaka, för jag vet inte hur mycket han vill att jag berättar 😅 Sorry om jag gjorde dig nyfiken och vi får hoppas att det klarnar så småningom! Önskar dig en fin dag 🌞
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-03-01 11:48:33 följande:
    Freddie får berätta mer när han kommer tillbaka, för jag vet inte hur mycket han vill att jag berättar 😅 Sorry om jag gjorde dig nyfiken och vi får hoppas att det klarnar så småningom! Önskar dig en fin dag 🌞
    Nejdå ingen fara alls...sen är det juste mot honom som du gör, det uppskattar jag! 😊
Svar på tråden Här är vi alla vänner.