• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-02 14:02:29 följande:
    Ja, det är det verkligen. Annars kan jag gå och tänka på det tills jag blir helt snurrig i knoppen. 
    Hehe nej bättre du delar med dig!
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-02 14:11:58 följande:
    Hehe nej bättre du delar med dig!
    Haha, ja. Det är annars mycket känslor i en liten kropp, som jag brukar säga och ibland måste man bara få ventilera sig lite. .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-02 14:24:30 följande:
    Haha, ja. Det är annars mycket känslor i en liten kropp, som jag brukar säga och ibland måste man bara få ventilera sig lite. .
    Såklart, det är bara nyttigt! 🙂
  • Freddie K

BTW: Är det någon som har spelat Warcraft II-Tides of darkness? Jag älskar det spelet, även om det är förbannat svårt! Jag älskar också alla kommentarer som gubbarna säger. Jag undrar om det finns en sampler på det?

• burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-02 14:36:11 följande:

BTW: Är det någon som har spelat Warcraft II-Tides of darkness? Jag älskar det spelet, även om det är förbannat svårt! Jag älskar också alla kommentarer som gubbarna säger. Jag undrar om det finns en sampler på det?

Det finns garanterat en sampler på ett så pass stort spel.

Har inte spelat det dock.
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-02 14:52:07 följande:
    Det finns garanterat en sampler på ett så pass stort spel.

Har inte spelat det dock.
    Det borde det göra, tycker man ju. Spelet är i och för sig rätt gammalt. Från 1995 är det. 
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2025-03-02 14:36:11 följande:

Väldigt länge sen jag spelade något spel från 1995, Måste nog påstå att det var minst 25 år sen. Det har som hänt en del på spelfronten sen dess.
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2025-03-02 14:56:24 följande:
    Väldigt länge sen jag spelade något spel från 1995, Måste nog påstå att det var minst 25 år sen. Det har som hänt en del på spelfronten sen dess.
    Jo, jag har fastnat i retro-spel. De spelen jag har är alla från 1990-talet. 
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-02 14:57:59 följande:
    Jo, jag har fastnat i retro-spel. De spelen jag har är alla från 1990-talet. 

Här är iaf några ljud/quotes
Svar på tråden Här är vi alla vänner.