• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-06-25 18:40:38 följande:
    Vi verkar gå om varandra lite med våra inlägg just nu.

Skönt höra du har det kanon.

Knasigt att du jobbat på semestern men det verkar ju ordna sig på ett bra sätt iaf.
    Haha, ja, vi verkar göra det. Lite ordning får det vara! :-P. Haha.

Ja, det ordnar sig. Har inget emot att jobba nu ändå, även om de flesta har semester nu. Det kommer bli desto roligare sen efter semestern för då ska jag och mn coach jobba på Torsten. Jag har lite idéer som jag sa kolla med honom. .
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-06-25 18:39:08 följande:

AC är jätteskönt. Jag kan ju inte ha öppet för jag bor på bottenvåningen, haha.

Haha! Det blir mycket glass då eller en väldigt dyr glass. :-P.

Bara man inte drar på ACn för mycket så man börjar frysa i stället. I min pappas hemland Venezuela drar många på ACn så det blir svinkallt och man måste dra på sig långbyxor och varm tröja. Förstår inte riktigt vitsen med det. :/

Ok ok jag delar väl glassen med er andra i tråden då. :P
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-06-25 18:45:05 följande:
    Bara man inte drar på ACn för mycket så man börjar frysa i stället. I min pappas hemland Venezuela drar många på ACn så det blir svinkallt och man måste dra på sig långbyxor och varm tröja. Förstår inte riktigt vitsen med det. :/

Ok ok jag delar väl glassen med er andra i tråden då. :P
    Det är inte bra heller att gå från så varmt till så kallt. Då blir det knas med kroppens temperatur.

Haha, oj, vad snällt av dig med tanke på att det är JAG som betalar för glassen. Woot, woot. Haha.
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-06-25 18:43:49 följande:

Haha, ja, vi verkar göra det. Lite ordning får det vara! :-P. Haha.

Ja, det ordnar sig. Har inget emot att jobba nu ändå, även om de flesta har semester nu. Det kommer bli desto roligare sen efter semestern för då ska jag och mn coach jobba på Torsten. Jag har lite idéer som jag sa kolla med honom. .

Ok, låter kul med Torsten. Har han semester förresten? :P
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-06-25 18:47:24 följande:
    Ok, låter kul med Torsten. Har han semester förresten? :P
    Han har alltid semester. Han ligger bara och samlar damm. Bokstavligen, haha. Jag har inte sett honom idag, när jag tänker efter. Han ligger väl och trycker någonstans under ett svalt ställe nu när det är så varmt. .
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-06-25 18:47:14 följande:

Det är inte bra heller att gå från så varmt till så kallt. Då blir det knas med kroppens temperatur.

Haha, oj, vad snällt av dig med tanke på att det är JAG som betalar för glassen. Woot, woot. Haha.

Asså, iaf jag blir ju förkyld när dom drar på ACn sådär. Jag mår bra av värme men inget vidare när jag fryser. :/

Jag är alltid snäll ha ha! Även med andras pengar. :P
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-06-25 18:49:11 följande:

Han har alltid semester. Han ligger bara och samlar damm. Bokstavligen, haha. Jag har inte sett honom idag, när jag tänker efter. Han ligger väl och trycker någonstans under ett svalt ställe nu när det är så varmt. .

Ok, du får hälsa honom när han tittar fram.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-06-25 18:50:44 följande:
    Asså, iaf jag blir ju förkyld när dom drar på ACn sådär. Jag mår bra av värme men inget vidare när jag fryser. :/

Jag är alltid snäll ha ha! Även med andras pengar. :P
    Jag blir också förkyld av AC, men du och jag är ju två av Sveriges mest frusna personer, haha. .

Haha, kommer du hit med glassen då? :-P.
    flygrl skrev 2020-06-25 18:52:06 följande:
    Ok, du får hälsa honom när han tittar fram.
    Det ska jag göra. Måste ju natta honom snart, innan jag nattar mig själv.
  • Litenmenhård

Ska se om jag har någon text till er ikväll. .

• Litenmenhård
    Gud och hans gazpacho 

När det regnar så är det änglarna som sörjer över sina fallna kamrater som för evigt måste vandra på jorden.

?Varför gråter min herre?? ?Ty, jag är ingen ängel.?

Jag måste ställa en fråga: Om man tror på änglar, måste man tro på gud då?

Tänk vad häftigt det vore ifall änglarna var typ som livvakter  åt Gud. Ungefär som Secret Service är åt presidenten. Typ om Gud skulle gå på restaurang så kollar änglarna omgivningen så att allt är okej.

?Ängel ett här. Gränden är grön.? ?Ängel två här. Entrén är grön.? ?Ängel tre. Okej, Gud du kan gå in?.

Gud går in. Han sätter sig i ett bås i ett mysigt litet hörn. Han drar allas blickar till sig. ?Det är ju han?, viskar någon. ?Oyeah, the man is in the house. Can I get a ho?? ?Ho!? ?Can I get a ho,ho?? ?Ho, ho!? ?Now, can I get a ho, ho ho?? ?Ho, ho, ho!? 

?Nej, nej, nej. Det är inte jultomten som är här. Skärpning!?

Gud knäppte med fingrarna och så kom det en servitris. ?Vad önskas, min herre?? ?Jag vill ha gazpacho.? ?Gazpacho?? ?Du ska ha gazpacho?!? ?Du går in på stans mest exklusiva restaurang och beställer en kall tomatsoppa?? ?Vadå? Jag är vegetarian.? ?Vegetarian? Nej, du ska ha rådjursadel.? ?Nej, soppa! Jag är Gud och jag äter vad jag vill.? ?Jag är berättaren och jag skriver vad jag vill och jag skriver att du ska äta rådjursadel så det så!?

Gud reste på sig och gick.

?Hörru, du kan ju inte bara lämna mitt i alltihopa. Folk stirrar ju!? ?Du är pinsam!? ?Va, är jag pinsam?? ?Kör mig hem.? ?Hörru, du glömde din soppa!?

?Hej, jag är Gud och jag ska äta gazpacho, ladida.? ?Han är säkert fikus.? ?Mummel, mummel.?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.