Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag är generellt intresserad av andra människor, även få höra hur andra resonerar. Och det kan vara allt möjligt.
Sen har jag sen jag skaffade denna profilen, den gamla kom jag inte in i pga password och mailadressen hade jag kasserat, varit mest intresserad av relationer och sex. Är singel och har ett bra liv men visst saknar jag delar i relationer också.
Me love me some Sophia George. .
Jag är generellt intresserad av andra människor, även få höra hur andra resonerar. Och det kan vara allt möjligt.
Sen har jag sen jag skaffade denna profilen, den gamla kom jag inte in i pga password och mailadressen hade jag kasserat, varit mest intresserad av relationer och sex. Är singel och har ett bra liv men visst saknar jag delar i relationer också.
Tur då att denna tråd inte har dött. . Verkar så segt i andra trådar så skönt att denna finns, eller vad säger ni?
.
Det kan jag tänka mig. .
Nja, jag har ju Torsten. Det får räcka så länge. .
Usch, då. Det låter inte bra att du blir utslagen dagen efter. Ja, du kanske skulle testa att byta.
Tur då att denna tråd inte har dött. . Verkar så segt i andra trådar så skönt att denna finns, eller vad säger ni? .
Vilken fråga skulle du vilja få i denna tråden och vad är ditt svar?
Jo, det finns det nog. .
Ja, det är klart. Det vet du väl vid det här laget? . Känner mig som en wigger ibland, haha, men jag bara älskar reggae! .