Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
När har du bim? Jag har bim på söndag... Nej mensen får inte komma!!!
Usch tycker synd om oss!!! Man kan ju inte låta bli att hoppas ändå trots att man vet att det är ganska kört denna månad.
Kunde såklart inte hålla mig från fler test pga totalt noll självkontroll. Haha
Tycker mig ana ett svagt streck på även detta test (annat märke än imorse) och dessutom på kvällsurin men vågar absolut inte hoppas på för mycket än. Fler tester väntar imorgon.
Tycker mig ana ett svagt streck på även detta test (annat märke än imorse) och dessutom på kvällsurin men vågar absolut inte hoppas på för mycket än. Fler tester väntar imorgon.
Please stå ut med min löjliga otålighet. :)
Men de förbannade gravtesten kom inte i posten idag heller! :(
In ren otålighetsdesperation dammade jag av en gammal ägglossningssticka som jag testade med istället och den är HELT BLANK.
Jag är absolut medveten om att det inte går att lita på äl-test som ett gravtest men visst måste man väl medge att det inte bådar gott?
Har ni någonsin hört talas om att nån som varit gravid fått blankt äl-test?
Jag anar också ett streck! Hoppas du får starkare imorgon om inte övermorgon!
Är det testlagrets?
Funderar på att köpa testa tidigt test imorgon. Vilket märke skulle ni rekommendera? (Måste gå att köpa i affär, orkar inte vänta på leverans) är alltså bim-4 imorgon och vill ha ett test som kan mäta så tidigt :)
Vet känslan...man är van att mensen kommer! Hur länge har ni försökt?
När ska du testa? Jag känner svagt illamående till och från...