• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-12 09:08:55 följande:

Haha, ja men då vet du definitivt! :D 

Jag testar nog i eftermiddag igen, hehe, köpte storpack med tester förut då jag vet hur jag blir  

Håller tummar och tår!!!

Då får vi jämföra i em! Jag har med ett storpack haha
  • Tobice
    Nykär15 skrev 2020-05-12 09:10:20 följande:

Då får vi jämföra i em! Jag har med ett storpack haha

Nykär och fruitloop, vilka dagar är ni på? Jag tror att jag är på ÄL+10 och har inte testat än.. har bara test från CB så inget testa tidigt.

När börjar ni andra testa? Och på vilken dag har ni tydligt sett att det är positivt?

Jag har haft molnande värk efter ÄL som jag nu tycker börjat avta. Ska ha mens på söndag enligt NC.

Nu känner jag mig mest förvirrad, vet inte vad jag känner eller om jag känner något alls.
  • Nykär15
    Tobice skrev 2020-05-12 09:18:15 följande:

Nykär och fruitloop, vilka dagar är ni på? Jag tror att jag är på ÄL+10 och har inte testat än.. har bara test från CB så inget testa tidigt.

När börjar ni andra testa? Och på vilken dag har ni tydligt sett att det är positivt?

Jag har haft molnande värk efter ÄL som jag nu tycker börjat avta. Ska ha mens på söndag enligt NC.

Nu känner jag mig mest förvirrad, vet inte vad jag känner eller om jag känner något alls.

Jag har mått sjukt illa i snart en vecka vilket jag aldrig gjort innan plus innan, fryser mycket med och stark molvärk. Jag är på ÄL+10-11, vet inte hundra när ägget släppte.

Mina test mäter från 25, är inga testa-tidigt men är enda testen jag litar på. Tycker cb är lite sega, så vänta nån dag till för säkerhets skull om du kan hålla dig. Jag köper 20-pack stickor från testlagret så jag kan testa tidigt och mycket om jag vill, kostar ungefär samma som för 2 cb...

Håller tummarna för dig!
  • fruitloop
    Tobice skrev 2020-05-12 09:18:15 följande:

Jag är på äl+8. Jag har testat med vanlig test från testlagret, alltså 25mg.

Jag hade sagt att jag inte skulle börja testa förrän äl+9 (då jag plussa förra graviditeten), men kunde inte hålla mig :p

Är imponerad att du hållt dig!
  • Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-12 09:23:58 följande:

Jag är på äl+8. Jag har testat med vanlig test från testlagret, alltså 25mg.

Jag hade sagt att jag inte skulle börja testa förrän äl+9 (då jag plussa förra graviditeten), men kunde inte hålla mig :p

Är imponerad att du hållt dig!

Jag började med på äl+ 8 haha då jag plussade på äl+9 sist, så hoppet har dalat ett par dagar med negativa test...

Kul du ser nåt så tidigt!
  • Tinkerthink
    fruitloop skrev 2020-05-12 08:27:07 följande:

Samma här. Tog ett till test igår kväll som också visa en skugga, men idag ser det blankt ut, men jag kan också antyda något - men mindre än igår :(

Men jag ser någon antydan på ditt test! Om man vinklar skärmen lite! :) 

Minns att jag var med om liknande förra graviditeten att jag fick skuggor, sen blankt dagen efter och sen tydligt positivt. Så än är inte hoppet ute! Sen är vi ju bara på äl+8, så är ju fortfarande väääldigt tidigt :)

Jag kunde inte hålla mig tills imorgon utan testade imorse med ett testa tidigt. Det var supernegativt, inte ens en förnimmelse av streck. Jag är också på äl+8 så hoppet är väl inte helt ute, men lite mindre blev det...
  • Merks91

Bim-4, ett litet knappt synligt streck men vågar inte riktigt lita på det.. Rfsu testa tidigt från imorse. Symptom har jag knappt haft några men något lite illamående, pyttelite molvärk senaste dagarna och kaffet smakar absolut inte gott längre!

Hoppas det blir tydligare streck på torsdag och att mensen inte dyker upp på fredag!

• Vemvetintejag
    mzl93 skrev 2020-05-12 08:53:08 följande:

Då följs vi åt, mitt icke-digitala test visar negativt. Inte en tillstymmelse till spökstreck ens. Vi kanske får februaribebisar istället :)

Med ditt digitala mäter på så högre mängd hcg så hoppet är inte ute! Håller tummarna för dig!!!
  • NiMi12
    Cykelstöld skrev 2020-05-12 09:05:27 följande:

Hur känns det idag för dig? Tänker du testa denna cykel?

Jag känner mig lite mer hoppfull idag, men pessimisten i mig argumenterar emot minsta hopp jag känner haha. Jag vill inte bli besviken.

Det känns ingenting. Brände lite i livmodern igår. Men det kan lika gärna ha varit tarmarna har jag lärt mig.

Jag har gett upp hoppet så jag tror inte jag kommer testa alls utan inväntar blödning. Borde får mens på onsdag nästa vecka.

Härligt att du känner dig lite hoppfull idag. Det är en bra känsla :) När ska du testa?
  • fruitloop
    Merks91 skrev 2020-05-12 09:47:25 följande:

Bim-4, ett litet knappt synligt streck men vågar inte riktigt lita på det.. Rfsu testa tidigt från imorse. Symptom har jag knappt haft några men något lite illamående, pyttelite molvärk senaste dagarna och kaffet smakar absolut inte gott längre!

Hoppas det blir tydligare streck på torsdag och att mensen inte dyker upp på fredag!

Det är ju ett rosa streck!!! :D Grattis!!
Svar på tråden Bim Maj 2020