Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Nej jag gjorde en vanlig vaginal undersökning (typ hälsokontroll för underlivet haha) i samband med cellprovtagning. Då fick jag se mina äggstockar och äggblåsor som höll på att mogna!
I tisdags fick jag klartecken från läkaren att bli gravid då cellförändringarna är "lugna" just nu, och idag kom mensen på tidigt besök! Waaay! (sista gången jag någonsin blir glad över den, haha). Så om en vecka får vi köra igång här hemma. Sambon är as taggad
Mensen kom två dagar tidigt, så flyttar mig i listan. Ska bli så kul att följas tillsammans här! Hoppas vi alla slipper mensen i maj!
BIM-lista
1/5 JARB, Silverpilen, Arneliis, Majja92
2/5 vegaveravegavera
3/5 Trocazero, myownworstenemy
4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets
6/5 Kolsyrade, Undrandee
9/5 Supertrio
10/5 LiinnB
13/5 AngelaS
15/5 Vemvetintejag
20/5 fruitloop
27/5 123fjäril
Hur ofta har ni sex när ÄL närmar sig? Min ÄL förväntas ske nästa helg. Är det optimala att ha sex varannan/var tredje dag fram tills nästa helg nu?
Vi har vanligtvis sex 2 ggr/veckan. Jag tycker det känns lite lite, min partner tycker det räcker för att vi ska ha en chans till bebis...
Hur ofta har ni sex när ÄL närmar sig? Min ÄL förväntas ske nästa helg. Är det optimala att ha sex varannan/var tredje dag fram tills nästa helg nu?
Vi har vanligtvis sex 2 ggr/veckan. Jag tycker det känns lite lite, min partner tycker det räcker för att vi ska ha en chans till bebis...
Denna månaden lyckades jag och killen få till det varanan dag, så hoppas det tar sig denna gången :)
Genom hela cykeln från mens eller vid ÄL? :)
Från mensens slut fram till ÄL i fredags har vi fått till det varana dag :)
Men åh, drömmen ju! Ni känner lika stor lust/ork bägge två? Nu såhär 5e försöket, har det börjat kännas mindre kul med sex. Sambon får prestationsångest och känner sig trött oftast, och jag blir sur ovh grinig innerst inne om han inte kan genomföra sex. =(
Men åh, drömmen ju! Ni känner lika stor lust/ork bägge två? Nu såhär 5e försöket, har det börjat kännas mindre kul med sex. Sambon får prestationsångest och känner sig trött oftast, och jag blir sur ovh grinig innerst inne om han inte kan genomföra sex. =(