• mzl93

Bim Maj 2020

Nykär15 skrev 2020-05-01 11:47:21 följande:

Jag har regelbundna cykler och det rubbar inte min iaf. Äl idag på cd12 vilket är normalt för mig :)

Har du äggvitesekret?
  • mzl93
    Marmow skrev 2020-05-01 13:44:38 följande:

Hej

Jag och min sambo försöker skaffa barn. Spännande!

Beräknat BIM 28/5. Hur lägger jag till mig i listan?

Det undrar jag också! BIM 15/5 :)
  • mzl93
    Nykär15 skrev 2020-05-01 12:27:55 följande:

Mängder haha! Mest två dagarna innan äl :)

Aviiiis!! Haha! Aja det blir att köpa rosenrot till nästa cykel då ;)... Om det inte mot förmodan blir nåt denna gång, känns dock surrealistiskt haha!
  • mzl93
    Jessyhs skrev 2020-05-01 16:05:24 följande:

Tog detta nu när jag kom hem från jobbet.. Nu är de på riktigt va? Jag drömmer inte??

Grattis!!! Är ingen expert men det där är tydligt till och med för mig! WOHO!
  • mzl93

Verkar som att min (eventuella) ägglossning är lite sen. Kan stegringen bero på att jag köpte ett annat märke av test? Det va de enda som fanns tyvärr. Känns inte som att jag har ägglossning alls denna gång. Kändes inte som att jag hade det förra gången heller men då fick jag ändå positivt på stickan... Suck. Skulle haft ÄL idag men förhoppningsvis kommer den imorgon.

GRATTIS alla som plussar!!! Hoppas vi alla får joina er och börja baka små januariungar :')

• mzl93
    Mamma9501 skrev 2020-05-01 23:10:15 följande:

Idag är jag på bim -3, har mensvärk i 3 dagar redan, idag började halsbränna och huvudvärk. Kommer testa på bim dagen.någon mer som har några symtom?

Håller tummarna!!!!
  • mzl93
    Vemvetintejag skrev 2020-05-02 13:36:19 följande:

Är på Cd16 och fortfarande inget positivt på äl-testen... Har BIM cirka 15e och är rädd att jag inte kommer ha ägglossning alt. kort lutealfas!

Vilken cd har ni ägglossning ungefär?

Sitter i samma sits som dig, väntar och väntar på den där jävla ägglossningen men ägglossningstestet var svagare imorse än igår kväll. Så jag tror inte att jag har haft ägglossning denna gång faktiskt. Tyvärr... Jobbiga är ju att det tär på sexlusten också! Inte så roligt att ha sex just nu haha!
  • mzl93
    Vemvetintejag skrev 2020-05-02 14:31:26 följande:

Men jag tog också imorse, det var svagare än igår. Tog ett till test för en stund sen och då var det mycket starkare. Ta ett till test!

Äh det kvittar! Har ändå legat med killen idag så vad stickan visar spelar egentligen ingen roll :)
  • mzl93
    Vemvetintejag skrev 2020-05-04 19:58:26 följande:

Nu tror jag min ägglossning är över för denna månad. Blev inte riktigt klok av testerna men fick känningar av ägglossning igår så jag går efter det. :) Nu är det väl en evig väntan till bim. Men försöker att inte hoppas för mycket, känns rätt otroligt att det skulle gå på första försöket.

Jag tappade bort min ägglossning denna månad. Men fick flytningar igår och stickande smärta i äggstockarna. Vet inte om jag är ute och cyklar men jag fick med killen ner i sängen igen! xD

Tror att vi har BIM samma dag och jag är också nybörjare! Ska bli intressant att följa dig :)
  • mzl93
    Bebis2021 skrev 2020-05-05 09:10:30 följande:

Ja precis när har du bim? Har själv inte exakt koll på de faktiskt då jag bara haft en första mens efter mitt MA. Men borde bli kring 20/5 för mig iaf. Vet dock inte vad jag ska tro eller tänka, eftersom vi bara hann med sex i fredags så är nog inte risken allt för stor att de kan ta sig så snabbt och enkelt även om vi aldrig haft problem tidigare.. är ju dessutom lite osäker när äl väl varit men enligt appar osv borde jag ha äl på torsdag men de kan ja inte tänka mig ställer eftersom ältest var positivt i söndags och jag haft älflytningar från fredagen till söndag samt molvärk så visst bör väl ändå äl skett nu? Hade negativt ältest igår och inga älflytningar nå mer... oj oj denna väntan har aldrig använt ältester och gått å väntat så här utan har vara blivit gravid då vi tänkt att de passar samt blivit oplanerat gravid då vi undvikit så detta är jag inte van vid, håller tummarna för att vi alla kan få ett efterlängtat plus iallafall????

Förlåt om detta är en för intim fråga men hur kan ÄL-flytningar se ut? Det blir i princip aldrig någon tråd för mig, bara kletigt, ljust typ. Kan ÄL-flytningar se ut så? SÅ DÅLIG PÅ SÅNT HÄR SÅ JAG BLIR GALEN!! Tänk om de ändå lärde ut sånthär i skolan
Svar på tråden Bim Maj 2020