Bim Maj 2020
Tog ett cb testa tidigt nu på morgonen, inte en tillstymmelse till streck. Har bim på lördag (tror jag). Räknar med att mensen kommer komma då jag har inte har några andra symtom heller!
Tog ett cb testa tidigt nu på morgonen, inte en tillstymmelse till streck. Har bim på lördag (tror jag). Räknar med att mensen kommer komma då jag har inte har några andra symtom heller!
Usch tycker synd om oss!!! Man kan ju inte låta bli att hoppas ändå trots att man vet att det är ganska kört denna månad.
Men alltså gud jag blir så lycklig av er som plussar! Vill så gärna joina er men tills dess: GRATTIS! Särskilt Mikkans som försökt så länge!! Herregud vilken känsla det måste vara!
Mina bröst började helt plötsligt läcka mjölk nu ikväll? Har väl aldrig varit med om liknande???
Har ammat min dotter men det slutade jag med för över ett år sedan. Har ni någonsin hört talas om eller varit med om det själv?
Är det för man går och hoppas som kroppen blir så pass skengravid att den drar igång mjölkproduktion, haha?
Försökt googla men hittar inget vettigt. Känns lite bisarrt.
Tack snälla för svar. Hoppas det är något tillfälligt! Jag ska absolut kontakta vården om det inte ger med sig.
Tack snälla!! Är så glad och hoppas verkligen graviditeten hänger kvar i alla fall 38 veckor! :D
Haha, jag med!!
Vad gör rosenrot? Har dålig koll. Är lite rädd för att mixtra med min cykel också då den har gått som en klocka sen jag fick mens typ... enda är äggviteflytningar som jag inte kan hitta.
Godkväll, helt ny här.
Har försökt bli gravid sen augusti 2019.
Skulle fått min mens den 10/5, tog ett test nu under kvällen, det visade "ej gravid"
Googlat sönder Google
Haft ont i brösten, ont i huvudet, aningen förhöjd temp, 37.4, är lågtempad i vanliga fall.
Inte ett spår eller känsla av att mensen är på gång.
Ska ta ett test till imorgonbitti. Någon annan som varit med om liknande?
Nej känner inget direkt, men brukar inte känna nån mensvärk förrns mensen kommit igång. Men tog ett test nu på morgonen, visade tvärblankt igen och nu är det ändå äl+12 så ger helt upp nu!
Åh gud va kul!Grattis ni som plussat!!!
Bim är här men ingen mens... Än. Jag vill inte ta mer gravtest nu eftersom de varit totalt negativa hela tiden de senaste dagarna. Kul för alla som lyckas denna månad! Verkar inte krylla av folk som följer med i juni-tråden! STORT GRATTIS till er <3
Fortfarande ingen mens (bim +1) men jag tror att den när på g ändå tyvärr. Man märker att det är så mycket färre personer i tråden nu när många har plussat och de andra gått vidare till juni-tråden. Ska prova rosenrot så fort jag får mens fram till ÄL. Ska bli intressant och se om vi då får till en februaribebis istället! Kul att höra om en som lyckats med hjälp av rosenrot TVÅ gånger! Då blir man genast lite pepp på nästa cykel <3
Jag blir också sugen på att prova rosenrot nu haha. Är så deppig att det inte gick denna månad!
Ja det har varit riktigt ös i den här tråden. Kul att läsa. :) Har inte skrivit så mycket själv på ett tag, har BIM 28/5 och är i första veckan efter ÄL när det inte händer så mycket. Har provat rosenrot för första gången den här cykeln (5:e försöket), så ska bli spännande att se om det har haft någon effekt.
Har själv också provat på rosenrot denna cykel. Hade ägglossning nu i helgen och fått till det fre, lö, sö.
Brukar ha ägglossning på cd 18. Men denna månad fick jag på cd 16 med rosenrot :)