Baka flicka 2020
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Hoppas försiktigt på flicka! Var inte medvetet, men låg tre dagar innan ägglossning och blev gravid så om den tekniken funkade återstår att se! Är i v 18 och har RUL om en vecka, är så taggad på att se bebisen! Är så nyfiken att jag snart spricker. Hade jag tyckt det var lite mysigt med en flicka då vi har en pojke. Skoj med en av varje!
Jag har ätit tranbärskpasplar och sen även ätit havtorn, hittade inget vetenskaplig bevis på att havtorn att de ska gör ph värdet surare men det är ett surt bär med många bra egenskaper så tänkte att de inte kunde skada.
Har även försökt hålla mig borta från salt och onödigt sätt och så men de blev ju jul och ja, det var ju inte de enklaste.
Vi hade sex sista gången innan äl då, den den 21, fick positivt på äl test den 22 sen tar de ju va 24h innan ägget släpper om jag fattat rätt?
Hoppas försiktigt på flicka! Var inte medvetet, men låg tre dagar innan ägglossning och blev gravid så om den tekniken funkade återstår att se! Är i v 18 och har RUL om en vecka, är så taggad på att se bebisen! Är så nyfiken att jag snart spricker. Hade jag tyckt det var lite mysigt med en flicka då vi har en pojke. Skoj med en av varje!
Jag har bim imorgon! :) men tänkte inte testa förrän till helgen ifall mensen skulle råka vara sen. Den har dock varit exakt på dagen de tidigare cyklarna sen jag fick tillbaka den från förra graviditeten.
Ja, enligt cb test kan glada gubben alltså positivt ältest visas i 48 timmar.
Blir ingen septemberbebis för mig :( BIM idag och ja, mensen dök upp punktligt och ovälkommen.
Jag som hade hoppats så... men men bara att bita ihop och satsa allt på en oktoberbebis nu.
Håller tummarna för er andra som väntar på plus!
Blir ingen septemberbebis för mig :( BIM idag och ja, mensen dök upp punktligt och ovälkommen.
Jag som hade hoppats så... men men bara att bita ihop och satsa allt på en oktoberbebis nu.
Håller tummarna för er andra som väntar på plus!
Tråkigt :( jag har fortfarande några dagar kvar av väntan. Ska du göra något annorlunda denna månaden eller köpa på ungefär samma?
Hej på er, vi har inte gjort några aktiva försök för bebis än men jag håller lite koll på äl och blir de så blir det. Men är ganska sugen på ett plus, hur som helst så sexade vi igår och idag fick jag positivt utslag på älstickan, har även haft dom klassiska älsymtomen, vi har två killar sen tidigare så visst vore de kul med en tjej. Vad tror ni om vi då sexat igår och får pos äl idag visst borde chanserna för plus vara ganska goda? Alltid blivit lätt gravid utan några direkta försök men man blir ju inte yngre med åren och dessutom har vi gått igenom sena missfall senaste året.