BF Oktober 2021
Halloj på er! Skönt att höra att det går framåt för så många!
Här är en till som är lite nervös och vill göra extra vul. Jag har ett i morgon och är sjukt nervös. Förra graviditeten slutade ju i missfall i v9. Nu är jag i mitten av v10 så kände att jag måste få ett bevis på att det fortfarande lever där inne.
Mår lite bättre sen en vecka tillbaka. Lite piggare men tror det har att göra med järnet jag ätit. Låg ganska lågt i både hb och ferritin. Illamåendet kommer o går över dagen. Småätande hjälper. Det är skönt att må bättre men rent psykiskt är det lite jobbigt för då kommer hjärnspöken och spekulerar i om det lever eller inte.
Vill bara få klara av att komma till v12 och sen till när man börjar känna rörelser så man får dagliga kvitton på att det lever... psykisk terror är vad det här är. Har för mycket i bagaget för att kunna vara lugn.
Ja jag känner så igen dina orostankar <3 Jag kände att jag bara måsta ta ett privat ultraljud,fast jag hade varit på ett för två veckor sen via allmänna vården. Så punga ut 200 euro,ca 2000 kr igår på ett privat,haha. Men de fick det vara värt för att en tidsfrist i oron. Hoppas och håller tummarna att allt fortsatt servrar ut för dig med imorgon! Längtar med att få känna rörelse,så då förhoppningsvis ska man kunna tagga ner ytterligare.