BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Nån som haft molvärk i rygg o mage där det sen försvunnit men ändå gått bra? Tycker alla mina symptom är borta :(
Fler som är otroligt trötta? Jag har add och är ganska slö i vanliga fall men nu vill jag bara ligga i sängen hela tiden.. mår illa också så man tappar lusten att göra någonting.. försöker orka med vår mycket aktiva 2 åring..
Fler som är otroligt trötta? Jag har add och är ganska slö i vanliga fall men nu vill jag bara ligga i sängen hela tiden.. mår illa också så man tappar lusten att göra någonting.. försöker orka med vår mycket aktiva 2 åring..
Också jättetrött, somnar i soffan på em kväll. Är hemma med tre barn på 2, 10 & 12 år denna veckan när det är sportlov, men är annars ledig med också aktiv tvååring haha
Jag mår väldigt illa och är så trött. Känner mig trött hela tiden trots att jag sover 10-12 timmar per natt.
Hej allihopa, jag hoppar in här jag med! :)
Jag har plussat för allra första gången och är helt överrumplad med känslor, både bra och dåliga. Jag är i vecka 5 och har (enligt apparna) bf 26e oktober. jag kände molvärk dagen innan bim till och med 3 dagar efter bim men har sen dess inte känt av det alls.. Har dock haft ömma bröst hela tiden men bortsätt från brösten har jag inga symtom alls. Jag är nu totalt livrädd att något skulle vara fel... borde man inte känna mer molvärk? :(