BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
För mig verkar det va dåligt, fick samma lilla blodstrimma efter toabesök idag som jag fick sist innan mitt missfall :'(
Grattis till plusset! Och hoppas det håller sig kvar :) Jag fick också missfall i januari och har inte heller hundra koll, men jag tror att jag har BF 17 oktober. Har faktiskt bokat tid hos bm, men längre fram (mitten på mars), vill inte träffa dem så tidigt som förra gången om det inte blir något...
Hej! :) Bokade du privat? jag bokade ett tidigt ultraljud igår till i slutet av mars hos en privat klinik, ska vara runt v.9-10 ungefär då om allt går bra.... Frågade BM där jag ska ha mitt inskrivningssamtal först om det kunde göra vul i samband med det, såklart kunde de inte det men värt att fråga iallafall hehe:)
Jag hade "blodstrimmor", brunt och rosa I flytningarna från dagen innan jag plussade som höll I typ en vecka. Nu har det lagt sig. Hoppas att det ska gå bra ändå! Det är ju tydligen normalt även om man blir sjukt orolig! Kram!
Nej, det är bara inskrivningssamtal jag ska på då. Är lite sugen på att boka privat, för jag tror inte de kommer erbjuda det hos min vanliga BM. Men skadar ju inte att fråga iofs :) hur mycket betalar du då för privat ul?
Tack <3 jag hoppas, ryggvärken är inte konstant men maler i mage o bröst så hoppas det är ett gott tecken.
Håller tummarna! Jag har också haft en del molvärk, trodde verkligen mensen skulle komma så blev så överraskad när jag plussa.
Hej och grattis till plusset!! :) Jag går in i v.6 idag (5+0), om man räknar sista mens är bf 16/10, om man räknar trolig äl-dag bf 21/10, men går efter äl-dag tills vidare, det är kanske roligare att få bli framflyttad än tillbakaflyttad hehe. Det är vårt första barnet och det känns bara helt overkligt, hoppas allt ska gå bra. Tycker symtomen går upp och ner, senaste dagarna har jag inte kännt så mycket förutom att jag blivit ordentligt förskyld. I början av veckan kände jag mer illamående mm. Hur mår du? :)
Hejsan allihopa! Vad roligt att följa och läsa om era resor i denna tråd! Jag plussade själv den 10/2 och har BF 22/10. Har hittills endast haft symtom som molande värk. Ringde och skrev in mig hos barnmorskan igår och blev lite besviken när jag fick höra att jag har min inskrivning först runt vecka 10. Då sambon inte får följa med på besök under våren och detta är vårt första barn har vi bokat ett tidigt ultraljud på en privat mottagning. Det känns skönt att ha sambon med mig om det skulle hända något tråkigt!
Lycka till allihopa! Ska bli roligt att fortsätta läsa era om era resor! :)
För mig verkar det va dåligt, fick samma lilla blodstrimma efter toabesök idag som jag fick sist innan mitt missfall :'(