BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Hej allihop! Jag är 32 och väntar nu mitt andra barn. Är i v 4+5 och är beräknad 22oktober.
Har pcos och vi har kämpat 1.5år för detta mirakel!
Jag upplever mig trött, svullen gasig.. lätt illamående när jag har värmen på i bilen. I graviditeten med min dotter som är 7år, mådde jag illa och kräktes i 3mån ???? så vi får se när/om det kommer denna graviditet.
Hoppar in här efter ett plus nu på morgonen. Har sedan tidigare en dotter på 1,5. Ska bli spännande med ännu en graviditet. Borde vara beräknad runt 28/10
Fick ett svagt plus idag, bim-6, bf runt 29/10. Fjärde barnet men femte graviditeten, fick missfall i november i v 4+6.
Har sån molvärk i ländryggen, minns det från förra, är så orolig :(
Hej allihop! Jag är 32 och väntar nu mitt andra barn. Är i v 4+5 och är beräknad 22oktober.
Har pcos och vi har kämpat 1.5år för detta mirakel!
Jag upplever mig trött, svullen gasig.. lätt illamående när jag har värmen på i bilen. I graviditeten med min dotter som är 7år, mådde jag illa och kräktes i 3mån ???? så vi får se när/om det kommer denna graviditet.
Hoppar in här efter ett plus nu på morgonen. Har sedan tidigare en dotter på 1,5. Ska bli spännande med ännu en graviditet. Borde vara beräknad runt 28/10
Vul igår. 6+0. Tom hinnsäck. Vad tänker ni?
Jag körde med äl test så jag borde vara enligt 6+0 , läkaren sa inget mått eller vecka.
Jag minns med min yngsta att man kunde se något i säcken v 6+ 4-5. Men att hjärtat kanske inte ticka just då men man såg iaf något i säcken.
Hon nämnde ingen gulesäck.
Helt kört?
Hej alla ! Får man dyka in här ? Plussade imorse med cb digital som säger 1-2 veckor. Fattar inte alls att jag är gravid, borde varit omöjligt men the sticks don?t lie ;) ! Har haft en superoregelbunden cykel, ammar mycket och eftersom vi även har en 9 månader gammal dotter så har ju tillfällena där lilla fröet kunnat bli till varit otroligt begränsade. Blev troligen gravid på dag 24..?? Så detta frö verkade verkligen vilja bli till :D superoplanerat med andra ord men vi är lika glada för det. Hoppas det stannar kvar! BF borde bli någon gång i slutet av oktober. Vilka är ni andra som hänger här?
Kul att få hänga här, hoppas allt går vägen :)
Nån mer som har såååån mensvärk?
Här är mitt test idag, ca bim-4 svagt men det är där
Kul att få hänga här, hoppas allt går vägen :)
Nån mer som har såååån mensvärk?
Här är mitt test idag, ca bim-4 svagt men det är där
Hej alla glada tänkte bara fråga om det är någon från Gislaveds trakten här inne.
Själv är jag i vecka 7 (6+1) ????????
Grattis!! Känner igen dig från nån annan tråd! :) har inte mensvärk men ömma bröst! Kan bero på att dottern har tandsprickning och tuggar på dem hahaha
Tack detsamma! :)
Mina var jätteömma igår kväll, inget nu, hade missfall i november så man oroar ju sig.
Ajaj, låter som det gör ont, ammade minstingen in18 månader så hajar haha