BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Hej
Är misstänkt i vecka 4 +2 och jag tänkte ta första test imorgon. Det är min första gång och jag undrar om ni som testat positivt, har det varit ifrån morgonurin?
Jag misstänker då jag i söndags (31/1 fick en mindre blödning som slutade fort och var minimal). Likt en spotting men kom inget mer. Har även känningar likt mensvärk och har reagerat på att jag är väldigt trött och igår somnade jag redan vid 20-tiden helt utslagen. Går även på toa cirka 3 gånger mer än vanligt de senaste 4 dagarna.
Håller tummarna!
Jag är 35 år och detta blir mitt 6e barn : ) Hur gammal är du?
Oj herregud! 6:e barnet :O kan inte ens föreställa mig ett liv med 6 barn Haha! Tuff morsa du måste vara :)
Jag är 29 år!
För våran del så skulle vi vara otroligt tacksamma om vi bara får 1 då vi inte klarar bli gravida naturligt! vi får betala om vi sen vill ha syskon och det är ju inte billigt direkt! Haha
Du ska vara väldigt glad att du kan få så många fina barn naturligt <3 väldigt avis på dom som slipper ivf resan!
För våran del så skulle vi vara otroligt tacksamma om vi bara får 1 då vi inte klarar bli gravida naturligt! vi får betala om vi sen vill ha syskon och det är ju inte billigt direkt! Haha
Du ska vara väldigt glad att du kan få så många fina barn naturligt <3 väldigt avis på dom som slipper ivf resan!
Hej!
Jag plussade i helgen så det är galet tidigt. Men jag är i behov av ventilera med er : ) Då jag har ett missfall i bagaget så kommer jag inte berätta om min graviditet för någon förens efter kub. Och nej, inte ens till någon vän. För just nu tror jag inte att någon av dom kommer bidra med något positivt kring denna graviditet då vi redan har många barn och alla i min omgivning anser att två räcker trots att man har tid och råd. Mina vänner / bekanta har inga barn eller så har dom ett barn och är nöjda. Så jag vill vara hemlig så länge det går för att slippa synpunker . : )
Om liten vill stanna kvar har jag BF 11 oktober.
Hej allihopa!
Jag är 29 år och gravid med första barnet och tänkte hänga med här :)
Jag och min sambo har försökt i över 3 år och har genomgått ivf sedan januari 2020. Förra året blev vi gravida för första gången men det blev MA i augusti. Har nu gjort 4 insättningar av frusna ägg och i förra veckan plussade jag igen <3 idag är jag i v5(4+2) och Bim var igår! Har sån hemsk mensvärk så det känns som mensen kommer när som helst och så hade jag inte sist! Hoppas det är för fostret växer i rätt takt denna gången! :)
BF är 11 oktober om allt går bra <3
Är det vanligt med grov mensvärk runt Bim? Nån här som haft det men ändå fått bebis?
Hej
Är misstänkt i vecka 4 +2 och jag tänkte ta första test imorgon. Det är min första gång och jag undrar om ni som testat positivt, har det varit ifrån morgonurin?
Jag misstänker då jag i söndags (31/1 fick en mindre blödning som slutade fort och var minimal). Likt en spotting men kom inget mer. Har även känningar likt mensvärk och har reagerat på att jag är väldigt trött och igår somnade jag redan vid 20-tiden helt utslagen. Går även på toa cirka 3 gånger mer än vanligt de senaste 4 dagarna.
Håller tummarna!
Hej
Håller tummarna!