• Anonym (Ledsen)

Han har gjort annan tjej med barn

Varning för lång text.

Bakgrund: Vi är ett jämnårigt par som varit tillsammans i 12 år. Vi är 37 år gamla. Bor bra, god ekonomi, bra fritid. Vi är gifta och planerar barn.

För tre år sedan hände det värsta som kunde hända. Han träffade en annan tjej bakom min rygg. Han påstod att det var en slump. Han hade svår ångest pga detta. Han ångrade sig jättemycket och kämpade för oss. Jag tog tillbaka honom.

Ett år efter detta märker jag att han inte brutit kontakten med henne utan till och med varit bortrest med henne och även hittat på saker med hennes barn!!! Han har varit den som hört av sig mycket till henne.

Vi separerar. Dum som jag är tar jag honom tillbaka igen. Det är jättebra mellan oss ett tag. Efter ett tag kommer förtroendet tillbaka, vi börjar diskutera att flytta till större och skaffa barn.

Nu har det visat sig att han har gjort henne med barn!!! Och försökt att få henne att göra abort, vilket hon inte velat. Han har erkänt detta för mig och säger att hon är galen och inte vill kommunicera med honom kring detta. Han har sagt han inte ska vara delaktig. Jag har levt som i ett vacuum. Inatt läste jag hans telefon (vet hur dumt det är - hatar sådant egentligen). Då har han liksom ringt henne jättemycket och de har sagt att de älskar varandra och att han vill leva med henne och sådant... de har även detta flera gånger och haft sex, tyvärr framgår det with no doubt. Han har påstått att det bara varit sex men han har samtidigt kontaktat henne flera gånger per dag och även på kvällstid när han varit och tränat och de skickar massa sms varje dag. Vad vill han med den här kvinnan? Hur ska jag hantera detta? Det känns som för mycket att ta in. Känns som att jag inte orkar hoppas längre, kan knappt andas...

• Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn
  • Gameofthrones
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-03 21:17:26 följande:

Mm... båda har ändrat status på facebook också att de är inrett förhållande. Blir så arg, det är så respektlöst efter allt. Mina vänner är superbesvikna men stöttande. Är med två av dem nu och ser på film. Det är tur jag har så bra vänner ändå.

Asså, nej TS usch....

Styrkekram, <3 <3 <3
  • Gameofthrones
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-01 22:38:07 följande:

Det lät inte så på honom ... :/ han sa hon kommer behöva honom i många år... så ..

tack <3

Har faktiskt bokat in nästa vecka.

Kram, kram

Bra att du har bokat <3
  • Gameofthrones

Mm... båda har ändrat status på facebook också att de är inrett förhållande. Blir så arg, det är så respektlöst efter allt. Mina vänner är superbesvikna men stöttande. Är med två av dem nu och ser på film. Det är tur jag har så bra vänner ändå.

Asså, jag tror att han ljuger till dig och hans förhållande. han har en stor avvikelse på sitt beteende, diagnos. (jag menar att det är inte ok utan man kan få mer svar på situationen och för dig och hur han är - ett svin.)
  • Anonym (Ledsen)
    Gameofthrones skrev 2021-04-04 07:07:54 följande:

Asså, jag tror att han ljuger till dig och hans förhållande. han har en stor avvikelse på sitt beteende, diagnos. (jag menar att det är inte ok utan man kan få mer svar på situationen och för dig och hur han är - ett svin.)

Jo men han visar tydligt vem han vill vara med! Igår hade han lagt upp bilder på henne och hennes barn på Instagram där de varit på påskäggsjakt. Och en bild där man bara ser deras händer och de håller hand och han har skrivit #vi# och ett rött hjärta. Han TOTALT skiter i mig trots att han VET att både jag, mina vänner, min familj, hans vänner och hans familj kan se det där. Har inte ens velat outa detta själv än för precis hela världen. Mitt liv är förstört och han skiter totalt i det. Han har inte ens hört av sig till mig eller nånting.
  • Anonym (Bryt)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-04 10:04:17 följande:
    Jo men han visar tydligt vem han vill vara med! Igår hade han lagt upp bilder på henne och hennes barn på Instagram där de varit på påskäggsjakt. Och en bild där man bara ser deras händer och de håller hand och han har skrivit #vi# och ett rött hjärta. Han TOTALT skiter i mig trots att han VET att både jag, mina vänner, min familj, hans vänner och hans familj kan se det där. Har inte ens velat outa detta själv än för precis hela världen. Mitt liv är förstört och han skiter totalt i det. Han har inte ens hört av sig till mig eller nånting.
    Du har vetat i flera år att han skiter i dig. Jag förstår att det känns jobbigt men det borde inte komma som en överraskning. Var glad istället, att du äntligen slipper honom.
  • Anonym (Hmm)

Fy faaaan

Förstår det måste kännas tufft!

Men tänk såhär du behöver gå igenom sorgfaser i 1 år nu

Sen kommer allt klarna när du är igenom dem och då kan du se på detta mer objektivt

Hans förhållande kommer inte hålla. Bebisen kommer vända upp och ner på deras liv. Men just nu är han på rosa moln. Att vara kär är som att vara manisk han ser inte det dåliga just nu utan går helt på känslan
  • Gameofthrones

Allt det här känns så konstigt med honom. Har han haft dig som en backup? Eller att han har alltid haft känslor för sitt såkallade förhållande? Det känns som han har levt i dubbelliv. Det är bra att du har fått den tiden du har fått. För många hanterar så olika med känslor när man blir sårad.

Jag är t e x jobbar mer på jobbet i en kortare period sen är det bra. Först innan säger vad jag tycker och tänker. Jag måste få ut det med ord också.

Och du lär få ut det du behöver. Det kommer bli bra. Tänk så. Även om det är svårt. Även din fd kommer få sin karma.

<3 <3 <3
  • Anonym (oooo)
    hoppas era vänner fattar och kan stötta dig. 
  • molly50
    Ja,det hade de väl kunnat vänta med. Om han nu tänker på dig,som han påstår.
    Bra att du har bra vänner omkring dig.
    Jag förstår att de är besvikna. Det hade jag också varit om en väns partner hade betett sig så.
    Men bra att de stöttar och står bakom dig.
  • molly50
    Det kanske inte känns så just nu.
    Men det kommer en dag när du kommer att vara glad över att vara av med den här skitstöveln.
    Och du kommer att träffa en man som kommer att älska dig och sätta dig i första rummet. Det vågar jag lova.
Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn