Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Såg att hg jag hade skrivit fel på en dag så uppdaterar
Russin112: vecka 12, (11+3) mår rätt bra, kub 1/6 och SUPERNERVÖS
Vicki89: vecka 11 (10+3 cirka), mår bra, svullen mage på kvällarna och ömma bröst men inte så trött eller illamående längre, så skönt! Har ultraljud och NIPT på tisdag (25 maj), både rädd, nervös och förväntansfull.
Javelina: vecka 16 (15+0), mår oroväckande bra sedan några veckor. NIPT utan avvikelser och väntar på datum för RUL.
Här på :)
Vicki89: vecka 11 (10+3 cirka), mår bra, svullen mage på kvällarna och ömma bröst men inte så trött eller illamående längre, så skönt! Har ultraljud och NIPT på tisdag (25 maj), både rädd, nervös och förväntansfull.
Javelina: vecka 16 (15+0), mår oroväckande bra sedan några veckor. NIPT utan avvikelser och väntar på datum för RUL.
Lofffsan: vecka 13 (12+0). Mår fortfarande sjukt illa och spyr dagligen. Hemma sjukskriven. Har kub 2/6, är nervös inför detta. Vill bara ha kub över!
Hänger på, skulle de såklart vara! Är inte riktigt klar i huvudet märker jag. Hör nog ihop med graviditeten och låga stimulansen av att vara hemma hela dagarna xD
Lofffsan: vecka 13 (12+0). Mår fortfarande sjukt illa och spyr dagligen. Hemma sjukskriven. Har kub 2/6, är nervös inför detta. Vill bara ha kub över!
Sorkis: vecka 8 (7+3). Är otroligt trött och har dålig uthållighet. Har sluppit illamåendet men det kom idag och allt luktar illa. Fått mitt första ultraljud inbokat måndagen 31/5 då jag kommer vara i v 9 (8+4). Jag är så nervös och vill bara få se det där lilla pickande hjärtat!
Spännande med alla UL!
Hoppas på ägglossning och graviditet, jjkkll!
Hade UL i torsdags och allt såg bra ut, hjärtat slog fint :)
Ska på inskrivning på MVC imorgon.
Spännande med alla UL!
Hoppas på ägglossning och graviditet, jjkkll!
Hade UL i torsdags och allt såg bra ut, hjärtat slog fint :)
Ska på inskrivning på MVC imorgon.
Hej!
Fyller på ett par dagar senare.
Sorkis: vecka 8 (7+3). Är otroligt trött och har dålig uthållighet. Har sluppit illamåendet men det kom idag och allt luktar illa. Fått mitt första ultraljud inbokat måndagen 31/5 då jag kommer vara i v 9 (8+4). Jag är så nervös och vill bara få se det där lilla pickande hjärtat!
Fru frusen: vecka 9(8+5).Är väldigt trött, illamående (spyr dagligen) och får täta migränanfall. Hemma sjukskriven, väntar på kallelse till KUB.
Åh så härlig att få se hjärtat slå <3
Tack! Det blev faktiskt en äl, första egna sen 2018 woop woop. Dock fick vi inte till det med sexet ordentligt (blev 1 gång 2 dagar innan äl) så jag håller förhoppningen på en låg nivå :)
Skönt med inskrivning imorgon :)
Hakar på!
Russin112: vecka 12, (11+4) mår rätt bra, kub 1/6 och SUPERNERVÖS
Tack! Det gick jättebra idag, så himla nervöst när man väntar på att bebisen ska dyka upp där på skärmen, men där var den med ett hjärta som slog fint! Så overkligt att det är en liten bebis därinne som faktiskt ser ut som en bebis, med armar och ben. :O
Blev flyttad två dagar från 10+6 till 11+1 så bf blev den 12/12 nu. Så oerhört glad och tacksam, nu får vi bara vänta på svaret från NIPT och hoppas att det också ser bra ut.