Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Åhhh stort stort grattis! Så fantastiskt!!!
Åh! Så fantastiskt underbart och roligt! Så lycklig för din skull <3 GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Idag fick jag svar på NIPT som vi gjorde i tisdags förra veckan! Inga avvikelser, allt såg fint ut. Vi fick också veta att den lille därinne är en pojke! Så mycket lycka! <3<3<3 har en pojke sedan innan, känns fint att de två kommer att ha varandra med bara två år emellan.
Nu får man börja fundera på namn, använde ju vårt favoritpojknamn till förstfödda sonen och har svårt att komma på något mer som jag tycker om. Men det är ju ett angenämt problem och vi har gott om tid på oss att fundera. Känns helt underbart idag!
Idag fick jag svar på NIPT som vi gjorde i tisdags förra veckan! Inga avvikelser, allt såg fint ut. Vi fick också veta att den lille därinne är en pojke! Så mycket lycka! <3<3<3 har en pojke sedan innan, känns fint att de två kommer att ha varandra med bara två år emellan.
Nu får man börja fundera på namn, använde ju vårt favoritpojknamn till förstfödda sonen och har svårt att komma på något mer som jag tycker om. Men det är ju ett angenämt problem och vi har gott om tid på oss att fundera. Känns helt underbart idag!
Åh nej, fan fan fan vad typiskt! Jag tror nipt visar samma plus mer men har dålig koll på hur sent man kan göra det:/
Hoppas du håller dig frisk och mannen kryar på sig!
Ajdå! Hoppas du kan gå på KUB! Tror men vet inte att NIPT går att ta några veckor längre iaf
Ja det var verkligen sämsta tajmning ever. När man ändå tycker man har klarat sig så bra hittills! :(
Jag ska ringa till ultraljudsmottagningen onsdag fm och se vad de säger. Just nu har jag ju ingen symtom och gjorde även test idag.
Tack för omtanke <3
Och du får lycka till imorgon!! Vilken tid ska du dit? <3 kommer tänka på dig!Åh jag hoppas det, iaf om jag nu inte får komma åt att göra kub på onsdag!
En liten sprattlande bebis där inne :D blev flyttad bak 3 dagar nu :P svårt att bestämma sig, men nu är jag beräknad till 10/12 och är i vecka 13, 12+3. Risken var enligt barnmorskan låg, 1:5164.
Vad har ni haft för risk på tidigare barn? enligt henne var de ju lågt men hade hoppats på 1:20 000 :P
En liten sprattlande bebis där inne :D blev flyttad bak 3 dagar nu :P svårt att bestämma sig, men nu är jag beräknad till 10/12 och är i vecka 13, 12+3. Risken var enligt barnmorskan låg, 1:5164.
Vad har ni haft för risk på tidigare barn? enligt henne var de ju lågt men hade hoppats på 1:20 000 :P
Åh wow vad kul att se :D jag fick 1:6854, hade också hoppats på 1:20000 på downs men vet inte vad som drog ned. 1:20000 på de andra två. Jag frågade men de kunde inte svara, de sa bara att det är programmet som beräknar en sammanslagning av allt typ. Men hursom är det ju väldigt låg risk så du kan nog vara jättelugn<3