Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Åh grattis till en liten pojke och de fina ultraljudet <3<3! Vad sa din sambo om lilla snoppen?
Jag tror bönan är en tjej har sååå ömma bröst och så dålig hud och de hade jag inte med sonen.
Fick föresten även veta att jag har moderkakan i framvägg så lär ju dröja tills jag får känna några rörelser :/
Tack :) ja du min man sa ?men breeds men? haha nej men har har ju varit övertygad om att det är en pojke.
Aaah jobbigt med huden, har varit så orolig för det själv då jag led av acne förr men har tack och lov sluppit det (än så länge iaf)
Det där med annorlunda symptom beroende på kön tror jag inte riktigt på, menar hcg är ju det man reagerar på och det skiljer ju inte sig beroende på kön :)
Nu har jag varit på ultraljudet. Allt såg superbra ut och vi kunde även se en liten snopp! :O Jag som var helt säker på att det var en tjej. Det är tydligen inte 100% att det är en pojke men hon trodde verkligen det. Wow? allt känns så overkligt underbart just nu!
Haha typiskt manskommentar! Ja men då fick han rätt ändå!
Jaa alltså min panna lever sitt eget liv atm haha. Magkänslan säger tjej och annorlunda symtom spär på den känslan liksom. Hade rätt med sonen (alla trodde de var en tjej) så får se om jag får rätt denna gång med :P.
Åh! Jag hoppas de inte dröjer alltför långt! Men nu vet du iaf varför det isåfall dröjer.
Woow vad häftigt, en liten pojk! :D och så skönt att allt såg bra ut! Nu kan du verkligen andas ut, och att veta att moderkakan är i framvägg gör att du vet att det också kan ta lite längre tid innan du känner någon rörelse! :)
Men åh vad jag blev glad nu för din skull!! <3
Haha!
Ja jag får hoppas det går över!
Ja gud jag har inte alls tålamod att vänta till fl så måste ta reda på könet :P
Grattis till pojken Russin! <3 Har ju en sedan innan (och snart en till), och killar är helt underbara!
Nu kan du ju börja fundera på namn på riktigt också! Har du någon idé om vad det kan tänkas bli för något?
Min son heter Gunnar, tar gärna emot förslag på namn som passar till, för jag har fortfarande ingen aning. Förra graviditeten vid den här tiden hade vi nog nästintill fastnat för ett namn, men den här gången har jag ingen aning. Funderar på Knut eller Harry, men Harry är kanske lite väl vanligt? kom gärna med förslag! Har inget riktigt favoritnamn än så länge, vilket känns lite tråkigt?
Idag gick jag in i vecka 16! Hurra! Magen syns verkligen på mig nu! Hur är det med er andra?
Grattis till pojken Russin! <3 Har ju en sedan innan (och snart en till), och killar är helt underbara!
Nu kan du ju börja fundera på namn på riktigt också! Har du någon idé om vad det kan tänkas bli för något?
Min son heter Gunnar, tar gärna emot förslag på namn som passar till, för jag har fortfarande ingen aning. Förra graviditeten vid den här tiden hade vi nog nästintill fastnat för ett namn, men den här gången har jag ingen aning. Funderar på Knut eller Harry, men Harry är kanske lite väl vanligt? kom gärna med förslag! Har inget riktigt favoritnamn än så länge, vilket känns lite tråkigt?
Idag gick jag in i vecka 16! Hurra! Magen syns verkligen på mig nu! Hur är det med er andra?